wtorek, 28 lipca 2015

ZESTAW W STYLU BOHO: KORONKOWY TOP, KIMONO W KWIATY I TOREBKA Z FRĘDZLAMI


Dzisiejszy zestaw utrzymany jest w trochę festwalowym klimacie, dlatego też postanowiłam zgłosić go na #KonkursZalando u Gabi :) 

lace bralet / koronkowy top CHOIES
floral kimono / kimono w kwiaty
high-waisted shorts / szorty z wysokim stanem H&M
flash tatoo STYLEMOI
nails / paznokcie ATELIER PAZNOKCIE MARZEŃ
fringe bag / torebka z frędzlami H&M
gold watch / zegarek MICHAEL KORS
glasses / okulary przeciwsłoneczne H&M
studded sandals / sandały ZARA











21 komentarzy:

  1. Piękne kimono i top ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kimono! :)
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. perfect summer look!

    www.wonderlandclothing.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kimono mnie urzekło :o :)
    Super to wszystko razem połączyłaś !!
    Pozdrawiam cieplutko

    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się takie połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się. Ja od dziś też mam swoje kimono :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna narzutka, idealny wakacyjny look:)

    pozdrawiam
    vixen fashion blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne masz to kimono, Anetko!
    wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie zestawy :) kimono cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Super torebka! Uwielbiam frędzle )

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko mi się tu podoba, na lato idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejciu! To kimono jest przepiękne <3

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealny zestaw <3

    ---------------------
    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dużo się dzieje w tej stylizacji, a jednak tak to połączyłaś, że wszystko łączy się w idealną całość:) super!
    Pozdrawiam,
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś jedną z lepszych modowych blogerek według mnie ! Super stylizacja, znowu. ;**

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. całość jak najbardziej w moim guście !

    OdpowiedzUsuń