niedziela, 5 lipca 2015

TIULOWA SPÓDNICA W CODZIENNYM ZESTAWIE/ okulary FIRMOO



Ałtfit jaki jest, każdy widzi, dlatego też nie będę się na jego temat przesadnie rozpisywać. Tiulowej spódniczki szukałam już jakiś czas; chciałam by warstw tiulu nie było zbyt wiele ( aby uniknąć efektu "bezy" ). Spódnica w kolorze pastelowej mięty z Choies to mój ideał, doskonale nadaje się do noszenia na co dzień. Połączyłam ją (dla odmiany!) z ramoneską i conversami :)


Być może zauważyliście, że na zdjęciach mam nowe oprawki. Pochodzą ze sklepu internetowego Firmoo. Tym razem zdecydowałam się na bardzo lekkie i delikatne okulary z kolorowym akcentem. Jestem z nich bardzo zadowolona! Świetna jakość i komfort noszenia.

Już teraz możecie zamówić okulary z Firmoo z 15% zniżką dla nowych klientów: http://www.firmoo.com/z/new-50-off.html

Zapraszam również do zapoznania się z nowościami: http://www.firmoo.com/new-arrivals.html


__________________________________

leather jacket / ramoneska ZARA
white sweatshirt / bluza MANGO
mint tulle skirt / miętowa tiulowa spódnica CHOIES
bucket bag / torba-worek MANGO
watch / zegarek TIMEX
glasses / okulary FIRMOO
nails / paznokcie ATELIER PAZNOKCIE MARZEŃ
shoes / trampki CONVERSE via SNOWBITCH.PL













30 komentarzy:

  1. http://julexjula.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://julexjula.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem tiul wymaga takiej kontrastującej oprawy właśnie - po to, żeby nie wypadał zbyt słodko i mdło ;)
    dzięki tej ramonesce wyszło super - bo z pazurem ;)
    i w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BARDZO FAJNA STYLIZACJA. SPÓDNICA SKRADŁA MOJE SERCE

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie, okularki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie wygląda ta spódniczka w takim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakim aparatem robisz fotki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon D5100, obiektyw AF-S Nikkor 50 mm 1:1.8 G :)

      Usuń
  8. świetnie wyglądasz :) elegancko ale na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tiulowa spódnica wygląda świetnie w takim wydaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie ! spódniczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tiulowa spódnica - czadowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w Twojej torbie! swietny worek!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie ;)
    http://asianelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna jest ta spódnica i bardzo podoba mi sie że połączyłaś ją z ramoneską i trampkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczna jest ta spódniczka ^^
    uwielbiam pastelowe kolory!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna spódniczka i ładne te nowe okularki :-) Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko świetnie połączone! Spódniczka cudowna :)


    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja i super zdjęcia :) Okulary bardzo mi się podobają, podobne widziałam u Jessici Mercedes, ale nie pamiętam jaka to firma. Może ktoś z Was wie? Na pewno znajdzie się tu miłośnik tej blogerki :) Pamiętam że w tle na zdjęciu była wieża Eiffla.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń