czwartek, 9 lipca 2015

MARYNARKA 'BABY BLUE', CZARNY KOMBINEZON Z KORONKĄ + DODATKI MICHAEL KORS


Czarną całość przełamałam (jakie to blogerskieXD) marynarką w trochę zapomnianym kolorze 'baby blue', który był hitem poprzedniego sezonu. Żeby nie było zbyt elegancko, dodałam czarne conversy. Conversy to zdecydowanie najczęściej noszone przeze mnie obuwie ostatnich tygodni, a może nawet miesięcy ( zerknijcie na kilka ostatnich wpisów..).


baby blue blazer / marynarka w kolorze 'baby blue' ROMWE
black playsuit with lace / czarny kombinezon z koronką ROMWE
gold watch / zegarek MICHAEL KORS
leather bag / torebka MICHAEL KORS 'SUTTON'
necklace / naszyjnik H&M
nails / paznokcie ATELIER PAZNOKCIE MARZEŃ
shoes / trampki CONVERSE













27 komentarzy:

  1. meega ! kombinezon i marynarka są bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam kombinezon, tyle, że biały :) Urzekła mnie marynarka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. gorgeous!

    www.thewonderlanders.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i bardzo ładny kolor szminki ;)

    labei357.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarka/narzutka jest rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a great look! Love your blazer! The color is perfect!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze perfekcyjna:* bardzo podoba mi się ta marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Meeega! Stylizacja jest śliczna! A o marynarce to już nie wspomniemy <3
    Nowy post http://fanaberieoutlet.blogspot.com/2015/07/sukienka-czy-kombinezon.html
    Zapraszamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie!
    kombinezon jest dość krótki i może wydawać się niektórym przez tę długość i koronkę u nogawek nieco bieliźniany (mnie - jakby co - nie ;P), ale marynarka i spodnie bardzo fajnie to łagodzą. Kontrastują z nim przy tym, dodają odrobiny miejskiego sznytu.

    W Twoim stylu bardzo ta całość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taką samą marynarkę, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest ten kombinezon!!♡

    OdpowiedzUsuń
  13. kombinezon jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączam się do zachwytów nad kombinezonem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw wszystko mi się tu podoba :)
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzień Dobry.

    Nie chciałaby Pani sprzedać różowej torebki z Mohito z tego posta http://zblogowani.pl/wpis/142128/long-black-coat-adidas-zx-pink-mini-bag ?

    Wszędzie jej poszukuję, chętnie bym odkupiła ją od Pani :)

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio zastanawiałam się, czy nie wziąć tego kombinezonu :) Fajnie wyglądasz :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! NOWY POST :)
    Lensooon <--- INSTAGRAM :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anetko cudnie jak zawsze :)
    Szorty są genialne, kolorek marynary również :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyszło to przełamanie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam to jak łączysz sportowe dodatki z eleganckimi ubraniami, jesteś chyba w tym mistrzynią, wygląda to zawsze na Tobie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. W tych swoich stylizacjach wygladasz jak PRZEBRANA a nie ubrana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie :D czarny kombinezon i marynarka to tak szokujący strój!

      Usuń