środa, 8 lipca 2015

NEW IN: NIKE DUNK SKY HI 'Purple Dynasty'


sneakers / trampki na koturnie - NIKE DUNK SKY HI 'Purple Dynasty'

Zwykle decyduję się na sneakersy w stonowanych barwach ( przede wszystkim jest to czerń lub biel ) lub jednokolorowe ( patrz: Adidas Superstar Supercolor X Pharrell Williams 'Semi Solarl Pink' ). Tym razem postawiłam na nietypowe dla mnie połączenie kolorystyczne. Nietypowe, ponieważ naprawdę rzadko decyduję się na fiolet. Właściwie mam w szafie tylko kilka fioletowych rzeczy, których na dobrą sprawę nie nosiłam od lat ( lub nigdy...).  
Mimo to mam nadzieję, że ta para zbyt szybko mi się nie znudzi :)  Jestem z nich na razie bardzo zadowolona - zarówno w kwestii wyglądu, jak i jakości. Są wygodne a przy tym dodają kilka centymetrów - idealne!
Zdradzę Wam, że już szykuję się na kolejną parę Nike Dunk Sky Hi - tym razem w bardziej stonowanej kolorystyce. Coś mi mówi, że na 2 parach się nie skończy...:)







8 komentarzy:

  1. Cool sneakers! Love the color!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tego typu butów dla mnie albo sportowe albo na obcasie :P

    UWAGA!
    Proszę was o ponowną obserwację mnie na blogu, gdyż zmieniłam adres na www.andziathere.pl i nie pojawiają wam się moje posty !
    Shein 120$ Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow przepiękne! <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są te nike:) podobają mi się kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te buty! Chętnie bym takie widziała w swojej szafie!
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nam bardzo podoba się to połączenie kolorystyczne. Dobrze wybrałaś. ;)

    Zapraszamy do nas:
    http://labei357.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń