poniedziałek, 27 lipca 2015

NEW IN : NIKE ROSHE ONE Lakeside/Artisan Teal/White/Metallic Silver


Pierwszą parę Nike Roshe Run (wtedy jeszcze "run") kupiłam ponad rok temu. Miała być pierwszą i ostatnią, bo roshe w pewnym momencie zaczęły wyskakiwać z lodówki, nosili je wszyscy. Teraz gdy ich popularność nieco przygasła, a ja zobaczyłam te połączenie kolorystyczne - nie miałam wyboru :D 

Buty zachowane są w pastelowej kolorystyce ze srebrnym swooshem. Dokładna nazwa to Lakeside/Artisan Teal/White/Metallic Silver i jest to model GS (młodzieżowy) co oznacza, że można nabyć je taniej niż te dedykowane dla dorosłych. 



12 komentarzy:

  1. Czasami widzę przesadzone modele, które balansują gdzieś między kiczem a sztuką, ale te są super, kojarzą mi się z nadmorskimi klimatami.

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre sportowe buty to podstawa:) ładny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziaki!
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie mam jedną parę i skusiłam się na nią też pod wpływem połączenia kolorystycznego (szary, srebrny i taka limonka, ale bardziej zielona, neonowa). Twoje też są po prostu przepiękne! Mogłabym się na nie skusić! :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tych butach sama mam dwie pary Twoje są śliczne :)
    pozdrawiam :) http://margerettstyle.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń