wtorek, 10 marca 2015

NEW IN : ZŁOTY ZEGAREK Z CZARNĄ TARCZĄ - MICHAEL KORS MK5739


Aby nieco urozmaicić posty ( i dodawać je częściej ) postanowiłam zacząć fotografować przynajmniej część nowości z mojej garderobie. 

Ostatnio sprawiłam sobie "mały" prezent w postaci zegarka Michaela Korsa w kolorze złotym, z czarną tarczą. Co prawda mam już podobny zegarek, jednak tamten jest w całości w kolorze różowego złota. Mogliście go zobaczyć w wielu dotychczasowych postach, np. TUTAJ.


Który Wam się bardziej podoba? I czy w ogóle lubicie takie duże zegarki?
Spotykam się z opiniami, iż są przytłaczające. Mi to zupełnie nie przeszkadza, ponieważ są zwykle jedyną biżuterią jaką noszę. 



15 komentarzy:

  1. jest cudowny <3

    _______________________
    denim total look
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam na insta- zazdro!
    jasne, że ten ładniejszy! chociaż tamten też piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, chociaż ja wolę mniejsze zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny zegarek! Ostatnio baardzo takie lubię :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię takich dużych zegarków, ale ten jest przepiękny :))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNY! <3

    http://paulla69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarek piękny, bardzo mi się podoba :) Jeżeli mogę zapytać to jaka była jego cena? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podróbka, jak już to noś się oryginalnie..

    OdpowiedzUsuń
  9. Podróbka, jak już to noś się oryginalnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszt tego zegarka w sklepach internetowych zaczyna się już od 800 zł, być może w outletach da się dorwać taniej. To jest nieduża kwota jeśli chodzi o zegarki, nie ma o co mieć bólu dupy:)

      Usuń
  10. Mi się bardzo podobają większe zegarki pomimo tego, że noszę je od czasu do czasu :) Poza zegarkami miłuję się także w bransoletkach i kolczykach.
    Co myślisz o tym modelu https://www.otozegarki.pl/zegarki/michael-kors/mk6564-zegarek-damski-michael-kors-mk6564-taryn? Bardzo spodobał mi się motyw kryształków i pół różowej bransolety. Zdecydowałabyś się na taki model czy wolałabyś coś bardziej uniwersalnego? :) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń