czwartek, 26 marca 2015

FUTRZANY PŁASZCZ, ZEGAREK DANIEL WELLINGTON + ADIDAS ZX 500 2.0



Cześć! Mam dziś dla Was zniżkę (15%) na zegarki Daniel Wellington. Wystarczy, że przy zamówieniu wpiszecie kod: anetaaneta (ważny do 15.04.15 ). Taki zegarek możecie zobaczyć w tym poście ( wersja z brązowym paskiem i złotą tarczą ) a już niedługo pokażę Wam go w innej odsłonie.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:)

















beige fur jacket / futrzany płaszcz SHEINSIDE 
white sweatshirt / biała bluza MANGO
leather pants/ skórzane spodnie H&M
nails / paznokcie ATELIER PAZNOKCIE MARZEŃ
watch / zegarek DANIEL WELLINGTON
bucket bag / torba worek MANGO 
sneakers ADIDAS ZX 500 2.0 ( ZX FLUX 2.0 BLACK SNAKE ) 


22 komentarze:

  1. idealna stylizacja na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne pazurki :D

    Fajny blog :)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego:
    www.monique-rehmus.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja i bardzo ładne mani :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam ten zegarek :)
    Ps. Buty extra :)

    _______________________
    Wyprzedaż szafy
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Sportowo i z pazurem! świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look Anetka, butki świetne.
    Ja właśnie teraz poluje na jakiś ciekawy model od Adidas :) A Twoje są zawsze rewelacyjnie dobrane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba kocham wszystkie takie futerka - tym bardziej takie jak Twoje! Torebka bezapelacyjnie piękna.. :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: WHAT TO WEAR FOR SPRING, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mi się to "futerko" podoba!
    świetne jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wyciągnąć moje 7 par Fluxów z pudeł :D Przyszedł na nie czas <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki uroczy futrzak :) super set !

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie dzisiaj tak chłodno, że aż właśnie mam ochoptę przywdziać się w taki ciepluchny i milusi płaszczyk! super jest!
    i dostrzegłam też czadowe pazurrrrrki- zawsze takie radosne i kolorowe <3
    miłego dnia kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ta torebke z Mango <3 cala stylizacja jest genialna, bezowy futrzak przełamuje czerń z bielą, sprawia ze stylizacja jest ciekawsza ;)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Yay, świetne te addidaski :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Futrzane płaszcze zawsze na tak !<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakim aparatem robisz tak profesjonalne zdjęcia? ;)
    http://fazkafazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń