poniedziałek, 2 marca 2015

KOŻUCH W KOLORZE KHAKI + TOTAL BLACK LOOK



Niech Was nie zmyli zimowa aura dzisiejszych zdjęć - ten kożuszek w kolorze khaki nadaje się najlepiej na drobne mrozy i dodatnie temperatury oscylujące wokół 5 stopni Celsjusza, dlatego też ostatnio się z nim nie rozstaję :) 













 kożuch w kolorze khaki / shearling jacket OASAP 
czarny sweter / black oversize sweater NY
skórzane rurki / leather pants H&M
małą skórzana torebka / leather mini bag BATYCKI
botki / boots LA BOTTI 


28 komentarzy:

  1. omg this black boots are just amazing, you look gorgeous as ever ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jakieś stare te zdjęcia bo skąd tyle śniegu ?!:)
    Świetnie wyglądasz a ten kożuszek jest prześliczny !

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak, zdjęcia sprzed ok. miesiąca :)
    dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty!

    Pozdrawiam, Julita :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kożuszek jest śliczny, baardzo ładnie zestawiona calość:) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny outfit, calkowicie w moims tylu, trafilas w moje serce<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, piękne buty!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. jeden detal (a właściwie razem, to będzie pięć detali ;P) mi się tu spodobał - te paski!
    rany, jak to świetnie na tym kożuszku wygląda!
    taki drobiazg, a niesamowicie oko przykuwa!

    OdpowiedzUsuń
  9. kożuch i buty wymiatają! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. wow cudownie <3 kożuszek mega boski !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ile Ty masz tych kożuszków:) ten też mi się bardzo podoba:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kilka mam;) ten to mój zdecydowany nr 1! dziękuję :*

      Usuń
  12. Kożuszek najlepszy ! :)
    Zapraszam na bloga ♥ Zdrowy styl życia http://fitella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz ;)
    Kożuszek <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Baardzo mi się podoba! Cudowne buty <3

    PLF blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę im częściej widzę te kożuszki, tym bardziej na nie choruję i chcę mieć- boskie są <3 mi się marzy taki brązowy, widzę, że tam też taki jest- kliknięte :)
    Świetnie wyglądasz kochana :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. kożuszek rewelacyjny, zwłaszcza w połączeniu z tym paskiem bardzo mi się podoba !!! :)

    www.izabella1983.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twój styl, ubierasz się chyba najlepiej ze wszystkich blogerek modowych! :)
    + piękna szminka!

    http://maymias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi się miło zrobiło! bardzo dziękuję <3

      Usuń
  18. spodnie bardzo mi się podobają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog oraz post ^^
    =-------===========================
    zapraszam! nowy post!
    my-life-by-marley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten kożuch będzie mi się teraz śnił po nocach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kożuch jaki boski <33

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Te kożuszki wyglądają świetnie w tym sezonie! Aż szkoda, że wcześniej tu nie zajrzałam - obserwuję :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: krata dla NIEGO, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń