poniedziałek, 9 marca 2015

CZARNE FUTRO, BEŻOWY SWETER i TOREBKA MICHAELA KORSA


Obiecuję, że to już ostatnie zdjęcia w "śnieżnej" aurze. Nie wiem jak Wy, ale ja mam już totalnie dość zimy, śniegu, wiatru, chłodnych temperatur. Marzy mi się już wiosna.


Dziś prezentuję czarne futerko w bardziej eleganckiej odsłonie, niedługo pokażę je w codziennym zestawieniu z wygodnymi "free runami" :)











faux fur coat / futrzany płaszcz CHOIES
V-neck sweater / sweter CHICWISH 
leather pants / skórzane spodnie H&M
bag/ torebka MICHAEL KORS "Kingsbury"
eyeglasses / okulary KODANO
leather boots / skórzane botki H&M

20 komentarzy:

  1. Świetne futerko, mam podobne tyle, że z kapturem :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny masz kolor włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudnie ;) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie takie czarno-biale stylizacje :) najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, bardzo podobaja mi sie skórzane spodnie, które dodają charakteru i drapieżności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ten zestaw, bo to taka elegancja po mojemu jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. P.S. u mnie już naprawdę wiosennie! ale ponoć w czwartek znów ma być ziiiimno ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja dzisiaj wyszłam w skórzanych portkach i botkach...bardzo tego pożałowałam, bo na słońcu było chyba 20 stopni! oby mróz już nie wracał :)

      Usuń
  8. futerko i sweterek - chętnie bym przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja :-) Chyba mamy podobny gust, bo mam torebkę MK z identycznego materiału, tylko inny model i ostatnio też fotografowałam ją z futrzakiem :-P
    Pozdrawiam! Estera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście, bardzo podoba mi się Twoja torebka:)

      Usuń
  10. wszystko nam się podoba !!!! Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta Twoje torebka ! :)
    Zapraszam serdecznie na mojego bloga ❤
    Zdrowy styl życia, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz ! Bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zjawiskowa stylizacja! Zachwycasz! :)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń