piątek, 9 stycznia 2015

PIKOWANA CAMELOWA KURTKA, BŁĘKITNA KOSZULA i KAPELUSZ FEDORA



Dzisiejsze połączenie jest jednym z moich ulubionych. Przede wszystkim za sprawą kapelusza i szytej na miarę koszuli.

Kapelusza typu fedora szukałam bardzo długo, ostatecznie zdecydowałam się na ten z Mohito. Prawdopodobnie na jednym kolorze się nie skończy i już rozglądam się za karmelowym i czarnym:).

Przyjrzyjmy się teraz koszuli - zamówiłam ją na stronie tailorstore.pl - jest to sklep, który określiłabym jako "wirtualny krawiec". Można w nim samemu zaprojektować -od początku do końca-  produkt. Ja zdecydowałam się na dwie klasyczne koszule- błękitną i białą. Ta, którą mam na sobie dziś, o kroju regular fit w kolorze jasnego błękitu mam zamiar nosić na co dzień - ze względu na krój koszula znajdzie zastosowanie raczej w casualowych stylizacjach. Projektując koszulę, "widziałam" ją właśnie w takim połączeniu jak tutaj - z kolorem camel - lub z długimi kardiganami w stonowanych barwach. Mam na nią sporo pomysłów, którymi pewnie wkrótce się z Wami podzielę.

O tym jak zaprojektować własną koszulę na Tailor Store napiszę więcej w poście z drugą koszulą ze sklepu, już niedługo.


















pikowana kurtka w kolorze camel / camel quilted jacket - TRENDYFINE
camelowy szalik / camel scarf - H&M
koszula / shirt - TAILOR STORE
skórzane rurki / leather pants - H&M (gift)
paznokcie / nails - PAZNOKCIE MARZEŃ
mała skórzana torebka / leather mini bag - BATYCKI
złoty zegarek / gold watch - MICHAEL KORS
szary kapelusz fedora / gray fedora hat - MOHITO
botki / boots - LA BOTTI




SHEINSIDE WISH LIST <3

Nowości w ulubionych sklepach internetowych sprawdzam regularnie co kilka dni. Postanowiłam podzielić się z Wami tym, co tym razem wpadło mi w oko :)


     


1. - [CLICK]
2. - [CLICK]
3. - [CLICK]


 



4. - [CLICK]
5. - [CLICK]
6. - [CLICK]


  


7. - [CLICK]
8. - [CLICK]
9. - [CLICK]

38 komentarzy:

  1. ja też taki odcień błękitu z karmelowymi brązu odcieniami widzę zawsze ;)
    i to też byłaby moja pierwsza myśl ;)

    w każdym razie - koszula jest super!

    ale jeszcze dwie rzeczy mi się tu podobają: botki i kapelusz!
    bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely look and that jacket is cute!

    X Nora / 1310bynora.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw. Świetna kurtka i torebka. Pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapelusz z Mohito skradł moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  5. heh mamy ten sam kapelusz i botki :)

    super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torebka i kapelusz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, nie tylko u mnie zima zawodzi :/ grrrr
    Fantastyczny zestaw, wszystko idealnie ze sobą pasuje, masz na prawdę świetne wyczucie stylu kochana, ale to pewnie mówiłam już nie raz :)
    Karmelowy kapelusz ostatnio chyba widziałam w H&M na wyprzedaży już :)
    I jak tam było w górach? Na czym jeździsz, bo wcześniej już pytałam :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, dziękuję, kapelusz z pewnością sprawdzę!

      w górach świetnie, tylko za krótko! co prawda byłam przeziębiona cały wyjazd ale dzielnie jeździłam na desce, trochę się nawet potłukłam :)

      Usuń
    2. Dzisiaj za 39 zł karmelowe w Stradivariusie widziałam, także leć:) Sama się zastanawiam czy nie kupić, bo świetne są :)
      A to dopiero uczyłaś się jeździć na desce? My też na parapecie śmigamy :)

      Usuń
    3. jutro będę ich szukać, mam nadzieję, ze będą jeszcze:)

      ja już hmm...7 rok chyba:D choć generalnie "nie przemęczam" się - kilka zjazdów dziennie :)

      Usuń
  8. cudowny kapelusz! A paznokcie jak zwykle extra ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, zaginasz czasoprzestrzeń tymi stylizacjami. Sklep z koszulami szytymi na miarę? Coś dla mnie! Mam nadzieje, że mają w asortymencie coś dla mężczyzn :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej:) polecam bo ceny są, jak na taką usługę, baardzo atrakcyjne:)

      Usuń
  10. cudownie wyglądasz!
    zakochałam się w tej koszuli *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. oo, też mam ten szal! :)) uwielbiam brązy ! czadowe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw, bardzo podoba mi się to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nic dodać nic ująć...wyglądasz fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne masz te paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny styl! Masz piękne włosy <3 Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. koszula, buty i torebka - chcę <3

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam to połączenie kolorystyczne, błekit i camel :)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietnie ci w kapeluszu!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/01/kolorowa-ramoneska.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. jaka cudna koszula <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zaskoczona, że szyłaś koszulę na miarę. Koszula jest w sumie dość powszechnym towarem w sklepach i nie powinnaś mieć problemu z dostaniem czegoś dla siebie, szczególnie, że nie masz jakiejś nietypowej, nieproporcjonalnej sylwetki.

    Ale ale. Set fajny. I zgadzam się, błękit i karmele/rudości to samonasuwające się połączenie.
    Fajne botki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie mam bardzo nietypowej sylwetki, ale ciężko mi znaleźć odpowiedni rozmiar - 38 "wisi" w talii a w rozmiarze 36 zwykle "rozchodzą" się guziczki na wysokości biustu:p

      Usuń
  22. To tez mój ulubiony zestaw u Ciebie :) zycze dalszych pomyslow i sukcesów :) będę zaglądać pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń