wtorek, 27 stycznia 2015

INSPIRATIONS: SNEAKERS - outfits with NIKE ROSHE RUN, NEW BALANCE, ADIDAS, NIKE FREE RUN

tumblr.com

Obserwując mojego bloga czy INSTAGRAM, część z Was mogła zauważyć, że jestem butoholiczką. Stosunkowo rzadko decyduję się na zakup nowych szpilek, natomiast nowe adidasy czy najki niemal co miesiąc pojawiają się w mojej szafie - to nałóg! 

Przygotowałam  dla Was "mały" przegląd inspiracji - stylizacji z użyciem sportowych butów:)




 




































9 komentarzy:

  1. koro tak lubisz buty sportowe to czy podoba Ci się kolekcja spring/summer2015 Ganni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam jej wcześniej, ale szczerze mówiąc bardzo mi się podoba! Nie jestem wielką fanką zieleni, ale to doskonały kolor na wiosnę - czas chyba ożywić szafę o tę barwę :) moja uwagę bardzo przykuła ramoneska w kolorze zgniłej zieleni - na wyprzedażach udało mi się trafić "trochę" podobną :)

      Usuń
  2. bardzo fajne inspiracje, muszę sobie właśnie takie sprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!
    A co do butów, planujesz może niedługo wystawic na swoje allegro jakiś model np: converse, roshe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wiosnę na pewno będę wystawiała 1-2 pary conversów i 2-3 pary adidasów - zajmę się tym w przyszłym tygodniu, po sesji:) na pewno którąś kolorystykę adidas zx flux bo mam już 4 pary :)

      Usuń
  4. Nie wiesz, gdzie mogłabym znaleźć New Balance jak na drugim zdjęciu? Dużo szukałam, ale nigdzie nie ma takiego koloru :(

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your style!!!!!!! WOW

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje Anetko. Ja bardzo lubiłam Nike Roshe Run ale szybko mi się przedziurawiły. Mimo wszystko mam jeszcze jedną parę w swojej kolekcji i aktualnie bardziej podobają mi sie Nike Cortez. Co o nich sądzisz? Zamawiam buty na
    https://sneakerstudio.pl/pol_m_DAMSKIE_Marki_NIKE-654.html, ponieważ są tam najniższe ceny ze sklepów internetowych i mam pewność, że buty są oryginalne. W niektórych sklepach niestety sprzedawcy kuszą niskimi cenami, a jak się okazuje są to chińskie podróbki. Ja wolę inwestować w oryginalne buty nike, które posłużą mi na lata.

    OdpowiedzUsuń