środa, 14 stycznia 2015

CZERWONY KOŻUCH, SZAL W KRATĘ i SKÓRZANE DODATKI


To chyba moja ulubiona "sesja" - trzeba przyznać, że zimowa aura wygląda przepięknie na zdjęciach! Zapraszam do obejrzenia:)















czerwona pilotka z kożuchem / red shearling jacket CHOIES
bluza z ozdobą / embroidered sweatshirt CHOIES
skórzane spodnie / leather pants H&M
kraciasty szal / tartan scarf 
skórzana toreka / leather mini bag BATYCKI
paznokcie / nails PAZNOKCIE MARZEŃ
zegarek na skórzanym pasku / watch DANIEL WELLINGTON
skórzane botki / leather boots H&M


26 komentarzy:

  1. Wow jesteśmy pod wrażeniem!!!! Piękny zestaw ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, czerwień w zestawieniu czerni i bieli wygląda cudownie ; )) Kożuszek jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chcę Cię martwić, ale Ty praktycznie we wszystkim wyglądasz świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna bluzeczka♥ kożuszek i szalik również piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobną kurtkę, jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kożuch jest przepiękny, całosc totalnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle mnie urzekłaś kochana! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. oj zazdroszczę Ci tego kożuszka:) a bluzka jest obłędna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wy, blondynki, to macie dobrze - Wam tak pięknie w czerwieniach jest!
    ach i och!

    a tak swoją drogą - przez chwilę myślałam, że masz dwa szale ;P
    ale dopiłam kawę, odchrząknęłam, oko przetarłam i uśmiechnęłam się do siebie - aaaa, to jest szal dwustronny :D

    nie ma to, jak spostrzegawczość ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiałam się nad tą bluzą i u Ciebie wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurtka jest boska!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. idealny szalik! hah dla niezdecydowanych xd

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie zdjęcia na śniegu robią wrażenie !
    kożuszek jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne paznokcie i świetna stylizacja ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Anetko, cudownie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona! Czerwony kożuch, nietypowy. Nie dość, że cieplutki, to jeszcze piękny. I te detale na ramionach. Bardzo ładny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kozuch, taki odcień czerwieni bardzo do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie kożuszki bardzo do mnie przemawiają, sama zamierzam sobie kupić podobny model - http://www.anetaaneta.pl/2015/02/bezowy-kozuch-rozowy-sweter-i-skorzane.html

    OdpowiedzUsuń