wtorek, 6 stycznia 2015

BRĄZOWA RAMONESKA Z KOŻUCHEM, SZARY SWETER + DODATKI MICHAELA KORSA




W ubiegłym roku moją małą "obsesją" były długie (lub krótsze, ale minimalnie sięgające do kolan ) wełniane płaszcze w różnych kolorach. Nadal je lubię, ale w tym roku moim "zimowym hitem" są kożuszki i sztuczne futra.
Na pewno zobaczycie je niedługo u mnie w różnych odsłonach i kolorach :) 











 ramoneska z kożuchem / shearling biker jacket - YOINS / szary sweter/ gray sweater - ZARA / woskowane spodnie / leather look pants / paznokcie / nails - PAZNOKCIE MARZEŃ / skórzana torebka / bag - MICHAEL KORS 'SUTTON' via DOMODI / złoty zegarek / gold watch - MICHAEL KORS / skórzane botki / leather boots -ZARA




See more from Yoins www.yoins.com by subscribing to our channel and we will give you a $15coupon (when you spend $60Come on, Subscribe and Save! Claim your $15 coupon NOW! The time is from now untill 2015-01-31.coupon code : HiBt15

You cal also REGISTER on the site and get 20% off your order!

22 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje zdjęcia i stylizacje! Gorące buziaki ! :*

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kożuszki fajne są!
    a te, którym tak fajnie można wywinąć poły, to już w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja.
    Bardzo podoba mi się Twój look.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna ramoneska ;-) Kochana, wyglądasz szałowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kożuszek bomba, przypomniałaś mi że mam bardzo podobny dawno zapomniany w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe dodatki , podkreślają całośc <3

    Zapraszam Cię serdecznie na nowy post :* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe dodatki , podkreślają całośc <3

    Zapraszam Cię serdecznie na nowy post :* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka i torba bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podoba torba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny codzienny zestaw, podoba mi się ramoneska i torebka;)

    pozdrawiam,
    vixenfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw, fajna torebka

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz piekne wlosy <3

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny ten kożuch! <3

    www.voile-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń