wtorek, 23 grudnia 2014

W CO SIĘ UBRAĆ NA WIGILIĘ? - PROPOZYCJA 2 - KLASYKA: biała koszula i czarna marynarka


Wigilia i Święta Bożego Narodzenia to przede wszystkim rodzinne święta, jak również czas odpoczynku od codziennych obowiązków. Mimo iż liczy się przede wszystkim towarzystwo i atmosfera przy stole, warto zadbać również o oprawę  tych wyjątkowych chwil - także odpowieni ubiór. Przedstawiam Wam moją drugą propozycją na jutrzejszą uroczystość.


Tym razem postawiłam na bardzo elegancki zestaw na którą skłądają się moje - ulubione już - skórzane spodnie oraz nowa koszula wykonana w 100% z jedawbiu, którą kupiłam w Mango. Do tych elementów dodałam czarną marynarkę, zdobioną srebrnym haftem. Zestaw dopełniłam tymi samymi elementami co wczorajszą propozycję, czyli klasyczną kopertówką i zegarkiem na skórzanym pasku. 







marynarka/shoulders embroidered blazer - FECBEK / koszula z jedwabiu/silk blouse - MANGO / skórzane spodnie/leather pants - H&M (prezent/gift) / zegarek na skórzanym pasku/watch - DANIEL WELLINGTON / kopertówka/clutch - SH


Na koniec pragnę życzyć Wam wszystkim Wesołych Świąt w cudownej atmosferze, pysznego karpia oraz wielu prezentów pod choinką!:)

23 komentarze:

  1. love your blazer so much!

    Mae from
    http://blackhairblackdress.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  2. niby zwyczajnie, ale te akcenty w marynarce dają świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyka jak dla mnie idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna marynarka!:) Wesołych Świąt!:)

    http://hinatie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje mi się, że ja ten zestaw już komplementowałam ;P
    ale może mi się tylko wydawać ;P

    w każdym razie - urzeka mnie jego prostota.
    i niewymuszoność!
    tak też bym mogła do stołu zasiąść ;)

    Wesołych, Anetko! najlepszości :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Wesołych Świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Skórzane spodnie tą klasykę świetnie przełamują :) Wiele dziewczyn na pewno się zainspiruje, w tym ja, wyglądasz super kochana :)
    Kochana również życzę spokojnych Świąt spędzonych w grobie najbliższych osób :)
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja, klasyka najlepsza ;) Wesołych Świąt ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw !!! Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ponadczasowa klasyka. Jak zawsze ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Kochana :)
    Pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz, marynarka wymiata! Merry Christmas :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz! *-*
    Dzisiaj piszę wszystkim Blogerkom – Wesołych Świąt Kochane! Żebyście miały masę wejść, obserwatorów i pięknych postów oraz spełnienia wszystkich marzeń! :*

    w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Do takiego stroju założyłabym chyba coś w stylu http://www.eobuwie.com.pl/polbuty-tommy-hilfiger-ileen-5a-fw56817721-coffee-bean-212.html :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co robić, żeby mieć takie piękne włosy ?!

    OdpowiedzUsuń