środa, 3 grudnia 2014

BELTED CAMEL COAT, BEIGE KABLE KNIT + LEOPARD SLIP ONS


Poszukiwana idealnego płaszcza w kolorze 'camel' zajęły mi aż dwa sezony - ubiegłoroczny i aktualny. Metodą prób i błędów, w końcu natrafiłam na ten, który widzicie na zdjęciach - o idealnym kroju, kolorze i materiale. 

Zdjęcia są sprzed miesiąca - jak ten czas szybko mija! Teraz buty zamieniłabym na ciepłe bikery i dodała komin :) 
















 camel long belted coat SHEINSIDE / beige kable knit H&M / leather look leggings / watch MICHAEL KORS / bag MICHAEL KORS 'SUTTON' -DOMODI / leopard slip ons H&M


34 komentarze:

  1. ślicznie!

    ________________________________________
    Nowości na grudzień.,czyli to co powinniśmy mieć w szafie !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyglądasz,szczególnie podobają mi się tenisówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ten płaszcz jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest!
    i taki się cieplutki wydaje - pluszowy ;P czy tam flauszowy - tak się chyba powinno raczej mówić ;P

    i ten sweter, co to tam spod płaszcza wystaje - on też mi się podoba ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja !!! uwielbiam takie sweterki <3 torebka cudo !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie ci w takich kolorach :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny płaszczyk i torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo jejku! Jaka piękna torba! *-*
    Marzy mi się taka! <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja! Uwielbiam Cię i często tu bywam:)
    Ja dopiero zaczynam, ale będzie mi bardzo miło jeśli mnie odwiedzisz, a kto wie, może Ci się u mnie spodoba :)
    www.fochzprzytupem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz cudownie! To twarzy Ci te kolorki! :*

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny LOOK <3
    Wygladasz niesamowicie.
    Bardzo podoba mi się takie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. super płaszcz, ale chyba jeszcze bardziej podobałby mi się bez kaptura ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. this combination is great ♥


    Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw, ale płaszcz skradł moje serducho.
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko widzę jakiś płaszcz z kapturem, który by mi się podobał. A kaptur to fajna sprawa, zwłaszcza jak żadna czapka nie chce z nami współpracować (ja tak mam niestety). Bardzo fajny jest ten płaszcz, szczególnie, że ma takie trochę dłuższe włosie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zawsze wszystko perfekcyjnie dobrane!

    OdpowiedzUsuń
  17. mogłabym dodać jedno Twoje zdjęcie na tumblra? podlinkuje twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna torebka, super wyglądasz.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cały zestaw jest świetny! Wszystko idealnie pasuje i jest dokładnie w moim stylu ; ))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze jak się szuka czegoś konkretnego, to zazwyczaj ciężko to znaleźć :/ pojawia się w najmniej oczekiwanym momencie, albo chwilę przed wypłatą, gdy kasy brak hehe :) ja tak najczęściej mam :)
    Ale płaszczyk robi mega wrażenie :) i nie przejmuj się, że teraz dodatki dodałabyś inne, masz już pomysł na kolejną sesję :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. super wygladasz,bardzo podoba mi się twój płaszcz i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej ... bardzo ładnie wyglądasz .... masz ,,to coś,, w sobie... oczywiście obserwuję!!!!!
    Gdybyś miała ochotę to zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam Daria :*

    darijja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękną masz tę torebkę:) Uwielbiam projekty MK:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja! I ciuchy i dodatki! Przydałyby się jeszcze jakieś modne kolczyki ;)! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń