wtorek, 9 grudnia 2014

COFFEE SWEATSHIRT + ALL BLACK LEATHER LOOK - LEATHER PANTS & BIKER JACKET


Skórzane spodnie to chyba mój ulubiona część ubioru w tym momencie. Nie dość, że wygodne to bardzo ciepłe - sprawdzą się doskonale nawet przy ujemnych temperaturach.
Na pewno będą się tu pojawiały jeszcze częściej.
Czerń stylizacji przełamałam bluzą z Shelfies z motywem kawy. Świetnie czuję się w tak ciemnej tonacji, szczególnie jesienią, a Wy?:)










coffee printed sweatshirt SHELFIES / leather biker jacket NEW YORKER / leather skinny pants H&M (gift from bf ) / leather bag BATYCKI / leather ankle boots ZARA 




 

22 komentarze:

  1. Your sweater is super cool! And I also love your shoes, very nice look :)

    Mae from
    http://blackhairblackdress.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. I love that shirt!

    XO IMKE

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty i kurtka genialne! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz, że ja ostatnio na printowe bluzy zachorowałam, więc zapewne nie spodziewałaś się, że i ta Twoja mogłaby mi się nie spodobać ;)
    super jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny outfit :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega spodnie- uwielbiam! I świetna torba. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skórzane spodnie to zdecydowanie trend który nigdy nie opuści tez mojej szafy <3
    Zapraszam do mnie http://khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, mega kurtka!! :) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bluzka jest cudowna! <33

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mega stylizacja !:)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluza!!! Idealna dla kawowego maniaka takiego jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. OOOO!<3 Chcę taką bluzę z kawą, coś dla mnie! Kocham kawencję miłością nieskończoną..:)
    A kurtka jest genialna!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. A powiedz jeszcze ile dałaś za tę kurtkę???<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaaaa, wszystko w moim stylu. Nie pijam kawy ale zapach i wygląd ziarenek jest cudowny - uwielbiam bluzę! :)

    OdpowiedzUsuń