piątek, 12 grudnia 2014

NUDE WRAP DRESS, HEART SHAPED CLUTCH & GOLD WATCH


Szyfonowa sukienka w beżowym kolorze może być idealnym rozwiązaniem na wiele okazji: imprezę w klubie, wesele a nawet sylwestra czy Święta.

Do sukienki idealnie pasuje naturalny manicure wykonany przez Anię z Atelier Paznokcie marzeń. Do całości dobrałam kopertówkę w kształcie serca i złoty zegarek.






nude chiffon wrap dress AX PARIS / nails ATELIER PAZNOKCIE MARZEŃ / heart-shaped clutch ATMOSPHERE / eyeglasses KODANO.PL gold watch MICHAEL KORS 


23 komentarze:

  1. piękna sukienka ;o i idealnie dobrana, delikatna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta kiecka, pięknie wyglądasz, a to urocze serduszko jest świetnym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka ; )) I to serduszko idealnie do niej pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie napisać chciałam - idealne rozwiązanie na strój do wigilijnej kolacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twój manicure! Zawsze masz takie piękne paznokcie! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie! Super sukienka! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze świetnie :> Uwielbiam Twój styl!

    maymias.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Elegancko, stylowo i dostojnie, jeśli te słowo w ogóle pasuje w odniesieniu do kobiety :)
    Fantastyczna sukienka, mega oryginalny fason, bardzo mi się podoba :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie wygladasz, podoba mi sie twoja sukienka.

    U mnie przepis na goraca czekolade z marshmallows, zapraszam www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest prześliczna!!!!!!!!!! Wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w Twoich stylizacjach!
    Widziałam ostatnio podobną sukienkę na Allegro z kolekcji Anja Rubik. Szkoda, że był nie mój rozmiar...

    Serdecznie zapraszam do siebie w wolnej chwili: http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń