wtorek, 2 maja 2017

BOYFRIEND JEANS + KENZO x H&M T-SHIRT / SPRING MUST HAVES



Zdjęcia z dzisiejszego posta zostały zrobione całkiem spontanicznie podczas nocnego spaceru po Mediolanie. Większość wyszła poruszona, ale kilka udało mi się wybrać:)


leather jacket / skórzana kurtka MANGO 
t-shirt KENZO x H&M
boyfriend jeans / jeansy >>HERE<<
bag / torebka CALVIN KLEIN
belt / pasek JUST CAVALLI
sunglasses / okulary MOSCHINO
sneakers / buty NIKE DUNK SKY HI









 fot. Paweł




SPING WISH LIST / MUM'S DAY GIFT IDEAS

Ostatnio panuje moda na wszelkie słodkości jeśli chodzi o obuwie - na butach króluje futerko, puszek, kokardy, satyna, hafty, naszywki, sztuczne perełki. Mnie najbardziej porwały klapki z futrem, nie jestem pewna czy wyszłabym z nich w domu, ale w tym domu na pewno byłyby ulubionym (  bardzo stylowym! :P ) obuwiem. Poniższe pomysły możecie potraktować jako inspirację na Dzień Matki ( wygodne klapki ) i Dzień Dziecka (urocze plecaczki, ja bym nosiła choć dzieckiem od kilku dobrych lat nie jestem!)



 

shoes - HERE






shoes - HERE





backpacks - HERE




skirt, blouse, dress - HERE 

14 komentarzy:

  1. jak zawsze wygladasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowity klimat zdjęć! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz genialnie;) świetne masz spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wyszły rewelacyjnie :) Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny look, podobają mi się Twoje spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Bardzo fajnie wszystko ze sobą współgra. Umiejętnie łączysz rzeczy z wyższej półki z sieciówkowymi i masz wspaniałe wyczucie stylu ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sesja... nigdy nie zrozumiem ewenementu butów z futerkiem... Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wyglądasz, kurtka, buty świetne.

    OdpowiedzUsuń