wtorek, 9 maja 2017

OVERSIZE'OWY SWETER, BOMBERKA I RÓŻOWE BUTY ASICS


Wieelkie swetry z Zary w neutralnych kolorach są moimi ulubionymi od dłuższego czasu. Bardzo komfortowe w noszeniu i pasujące do wszystkiego -  świetnie komponują się zarówno z kozakami jak i obuwiem sportowym. Tym razem połączyłam je z wygodnymi butami marki Asics. Zakochałam się w tym modelu i kolorze! Z pewnością to dopiero początek mojej przygody z marką Asics i modelem Gel Lyte III - wpadły mi w oko jeszcze miętowe, całe białe i czerwone - koniecznie sprawdźcie ofertę ButyJana.pl  (większość modeli jest przeceniona + darmowa wysyłka kurierem ). 



pink bomber jacket / różowa bomberka STRADIVARIUS
oversize sweater / sweter ZARA
leather look pants / spodnie SAMMYDRESS
bag / torebka ASH
sunnies / okulary STEVE MADDEN












14 komentarzy:

  1. ten sweter musi byc mega wygodny! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, jedynie zmieniłabym torebkę, bo osobiście nie zmieściłabym do niej wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty super . Bardzo fajnie wyglądają w tej stylizacji, ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. great look!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba! Cudny kolor bomberki, ciekawe buty i super torebka! :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! Cudny kolor bomberki, ciekawe buty i super torebka! :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sportowa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w twoich włosach! Cudowny kolor butów i kurtki.
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i chętnie przyjmę każda opinie sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kurteczka, bardzo ładnie Ci w różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam różowe akcenty! :)

    OdpowiedzUsuń