czwartek, 27 kwietnia 2017

SWETER O KROJU OVERSIZE, WIĄZANE LEGGINSY I BOTKI ZE SZKLANYM OBCASEM


Na dzisiejszy zestaw składa się mój ulubiony, oversize'owy sweter z Zary oraz chyba najwygodniejsze botki, jakie mam w szafie - z Amiclubwear. Do tego dobrałam sznurowane legginsy oraz klasyczne, skórzane dodatki.

biker jacket / skórzana kurtka ZARA
oversize sweater / sweter ZARA
laced up leggings/ sznurowane legginsy NELLY.com
boots / botki AMICLUBWEAR
sunglasses / okulary MOSCHINO
watch / zegarek DANIEL WELLINGTON











fot. Paweł

17 komentarzy:

  1. Pięknie! Bardzo podobają mi się legginsy, te wiązania fenomenalnie je odmieniają, bo ogólnie za leginsami nie przepadam. A botki z tymi obcasami też bardzo ciekawe :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna stylizacja. Rewelacyjne legginsy i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba czaiłam się w Zarze na ten sam sweter, ale koniec końców nie zdecydowałam się na jego zakup.
    A szkoda, bo jak widzę jak ślicznie się układa, to zazdroszczę ;)

    Ale i tak nic w tej stylizacji nie pobije legginsów - są niesamowicie... fotogeniczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie wyglądasz:) genialne masz spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooooo maj gad- te leginsy wymiatają, sztos po prostu !! też chcę takie <3
    tylko teraz nie za bardzo chyba mogę sobie na takie pozwolić, one na gumce są ?
    czadowo wyglądasz kochana <3 jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  6. cool!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj... tak! Podoba mi się wszystko... :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ale spodnie, są mega !

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się :) świetnie wyglądają te legginsy

    OdpowiedzUsuń
  10. wygladasz fenomenalnie! Bardzo i się pdooba

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kobieta, świetna stylizacja na obcasach. Nic dodać nic ująć
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny strój. Jak zwykle świetnie wszystko dobrane, z tą fajna kurtką. Czerwone paznokcie do tych matowych czarnych butów, rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w tych spodniach! ;*

    OdpowiedzUsuń