niedziela, 16 kwietnia 2017

JEANSOWA KURTKA Z NASZYWKAMI w codziennym zestawie




Wesołych i pogodnych Świąt!

Dzisiaj mam przyjemność pokazać Wam moją nową kurtkę jeansową; już czuję, że będzie to najczęściej noszone przeze mnie okrycie wierzchnie latem :) I czekam na to lato z niecierpliwością!


ROSE EMBROIDERED DENIM JACKET / KURTKA - HERE / TUTAJ
WHITE T-SHIRT - ZARA
RIPPED JEANS 
WATCH / ZEGAREK - DANIEL WELLINGTON
SUNGLASSES / OKULARY - MANGO
BAG / TOREBKA - ZARA
SHOES / BUTY - CONVERSE













fot. Ania

16 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja. Wszystko razem i każda rzecz z oddzielna fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Conversy :) kupiłam ostatnio i jestem zakochana... Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam gdzieś ostatnio tą kurtkę i tak mi siedziała w głowie, ale nie mogłam jej znaleźć :D Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spośród wielu modeli dżinsowych kurtek z wyszywanymi motywami udało Ci się znaleźć model, który spokojnie ponosisz kilka sezonow, bo te róże są bardzo uniwersalne :)

    Mnie bardzo spodobał się ten trend na wyszywane kurtki, ale długo szukałam swojego modelu, który nie waliłby po oczach jakimś chamskim i mało subtelnym haftem - znalazłam, idzie do mnie z H&M'u, zobaczymy czy będzie mi się na żywo tak podobał, jak zachwyca mnie Twoja kurtka :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka od razu rzuca sie w oczy :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna katana i torebka ! Nadają charakteru stylizacji :)


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. planuje właśnie zrobić taką kurteczkę sama :D
    Trzeba ruszyć tyłek do pasmanterii po naszywki *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka rewelacja, jestem w niej zakochana ! :)

    http://kamila-kwiatkowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ideolo - kurteczka bardzo kobieca, do tego leginsy z dziurami i Converse'y!

    Zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowna kurtka! Pięknie wyglądasz :) klik: US$30.00

    Zapraszam na nowy post, PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz, usta i kwiatki ściągają uwagę. Podoba mi się Twoja niewzruszona żadnym grymasem twarz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń