niedziela, 25 września 2016

KORONKOWA CZARNA SUKIENKA MIDI



Do pewnego czasu bardzo uważałam z długością midi ( poprzez "bardzo uważałam" mam na myśli: unikałam jak ognia ). Wydawało mi się, że nie jest to długość stworzona dla mojego wzrostu - że skraca mnie i pogrubia nogi. W końcu doszłam do wniosku, że nie zamierzam się tym przejmować :) W mojej szafie ostatnio znalazło się więc kilka spódnic i sukienek o tej długości.



midi lace dress / koronkowa sukienka - HERE
clutch / kopertówka - ATMOSPHERE
watch / zegarek - MICHAEL KORS
heels / szpilki - ZARA











 fot. Paweł

15 komentarzy:

  1. masz śliczne włosy, chciałabym zeby moje już były takie długie ;) bardzo ładnie Ci w tej sukience. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bajecznie wyglądasz w tej sukience;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jest szykownie i z klasą :) piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ile masz wzrostu? :D Sukienka jest bardzo wytworna, jak na czerwony dywan. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka przepiękna, buty i kopertówka też, wspaniale się prezentujesz :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow jaka cudowna sukienka, a Ty wyglądasz zjawiskowo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana cudownie wyglądasz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka niesamowita, niezwykle delikatna, kobieca ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna, jak księżniczka!

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń