piątek, 16 września 2016

HAFTOWANA TUNIKA + JEANSOWA KURTKA #rosegalreview


Stare i Nowe Miasto w Warszawie jest bardzo wdzięcznym tłem do fotografii. Preferuję Nowe, ze względu na mniejszą ilość przechodniów :) Tym razem również wykonywaliśmy zdjęcia w jednej z naszych ulubionych warszawskich uliczek. 
Mam na sobie tunikę z Rosegal, do której założyłam szorty ( których nie widać, ale zdecydowanie poprawiają komfort przy tak krótkich sukienkach ) i jeansową katanę z Zary. 
Sukienka jest bardzo przyjemna w dotyku, wygodna, zwiewna i pięknie haftowana. Dotarła do mnie w ciągu około 1-2 tygodni. 
Jeśli śledzicie mojego bloga, dodatki są Wam doskonale znane - koturny ZARA, brązowy Hamilton i okulary Kenzo:)

dress / sukienka - ROSEGAL ( similiar HERE, HERE )
denim jacket / kurtka jeansowa - ZARA
bag / torebka - MICHAEL KORS Hamilton
sunnies / okulary przeciwsłoneczne - KENZO
watch / zegarek - DANIEL WELLINGTON 
wedges / buty - ZARA










 fot. Paweł :*


KLIKNIJ aby wziąć udział:

22 komentarze:

  1. Sukienka robi tu całą robotę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale extra! jeansowa kurtka fajnie przełamuje delikatny i kobiecy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jeansowe dodatki, w tym wypadku katanka tworzy cały set ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się połączenie tuniki i kurtki :) Buty i torebka mniej.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kurtki!

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Znów świetne proporcje, ale to możliwe z takimi nogami :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super torebka i zegarek :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. W koturnach się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana cudownie <3 sukienka sztos!

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka jest śliczna, haftowane detale są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :) Sukienka przepięknie się na Tobie prezentuje ;) Torebka megaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne stylizacje ;) zapraszam do mnie ;)
    http://sweetsecretswoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń