czwartek, 29 września 2016

BIAŁA SUKIENKA O KROJU OVERSIZE + PUDROWE DODATKI


Oto moja ulubiona biała sukienka! Trochę ubolewam nad faktem, że lato minęło na dobre, ale postaram się przemycić ją do jesiennej szafy :) Jest zrobiona z bardzo wygodnego materiału i co ciekawe, można ją nosić na dwa sposoby. Na zdjęciach założyłam ją "tył na przód" - wtedy jest odcięta pod biustem i kojarzy mi się z sukienkami w stylu baby doll. Pokaże Wam ją też w normalnej wersji już niedługo.

white dress / sukienka - HERE( -60% z kodem: RWanetaaneta60 )
sweater / sweter - SIMPLYshop
bag / torebka - Victoria's Secret
watch / zegarek - Michael Kors
sungalesses / okulary - KENZO
shoes - HERE










fot. Paweł

16 komentarzy:

  1. Lovely dress!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz idealnie :) Nic dodać nic ująć, uwielbiam Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? Jestem zachwycona tą stylizacją. Kocham prostotę, ale ten zestaw jest kurczę idealny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy look, pudrowy roz ostatnio zawrocil mi w glowie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana bardzo dziewczecy look. podobasz mi się w takiej odsłonie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie to połączyłaś! *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem tej stylizacji jest świetna.
    Piękne buty na obcasie.
    Udostępnie twój post na moim blogu
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna oversizewa sukienka, do tego swetrzysko i jest obłędnie. Ja bym dorzuciła jeszcze kozaki za kolano :) jest pięknie.
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka! Wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu cudowna♥

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń