wtorek, 30 sierpnia 2016

SUKIENKA NA CIENKICH RAMIĄCZKACH W ELEGANCKIM WYDANIU



Sukienki w stylu bieliźnianym - na cienkich ramiączkach, często wykończone koronką, będą jednym z hitów nadchodzącej jesieni. Nosimy je w formie eleganckiej lub codziennej - najnowszym trendem jest zakładanie ich na prosty t-shirt :) Ja bardzo polubiłam trend na takie sukienki, ponieważ ich prostota sprawia, że pasują i do szpilek i do conversów ;)

spaghetti strap dress / sukienka - SIMPLY shop
parka jacket / parka - SIMPLY shop
bag / torebka - MICHAEL KORS 
watch / zegarek - DANIEL WELLINGTON
heels / buty - stukstuk.pl 











fot. Paweł ❤

13 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się moda na bieliźniane rzeczy :) cudowna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne połączenie :) Ramiączka bardzo dużo dodały uroku. Ja nie polubiłam się jednak z bieliźnianym trendem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe połączenie! Bieliźniana sukienka do parki- mega<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zestawienie i stylistyczne i kolorystyczne :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka ! Prosta, a zarazem elegancka i ma w sobie to coś! Uwielbiam takie właśnie zestawy. Pozdrawiam ;)

    www.szemra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko mega, ale kurtka mi się strasznie podoba :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. What a beautiful lady you are <3

    OdpowiedzUsuń