niedziela, 21 sierpnia 2016

KORONKOWA "MAŁA CZARNA"



"Mała czarna" to obok białej koszuli czy klasycznych jeansów, najbardziej uniwersalna rzecz w szafie. Tym razem zdecydowałam się na małą czarną, która ma mniej uniwersalny, a raczej elegancki  charakter. Żeby nie było "zbyt" elegancko (bo i okazja nie była oficjalna :) połączyłam ją z ulubionymi i bardzo wygodnymi espadrylami na koturnie. 


little black dress / koronkowa "mała czarna" - HERE
nails / paznokcie  PAZNOKCIE MARZEŃ
bag / torebka MICHAEL KORS
watch / zegarek DANIEL WELLINGTON
wedges / koturny ZARA








fot. Paweł :*

19 komentarzy:

  1. bardzo ładna sukienka ! świetny fason :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sukienka ♥ Wyglądasz cudnie, jak zawsze kochana.
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna sukienka- pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka pięknie na Tobie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. któregoś dnia w nocy wpadnę i ukradnę ci tą szarą piękność ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka bardzo mi się podoba kochana :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna torebka! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska ta sukienka! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki!♥

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno nie widziałam tak pięknej sukienki :O cudowna ♥

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie :D

    Pozdrawiam!
    http://kindizajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń