czwartek, 25 sierpnia 2016

PUDROWA SUKIENKA Z LEKKIEGO MATERIAŁU + SNEAKERSY NA KOTURNIE



To lato, chociaż stosunkowo chłodne, zaobfitowało w naprawdę dużą ilość nowych sukienek w mojej szafie. Korzystam z jeszcze ciepłych dni i noszę je gdy tylko się da:) 
Zdjęcia wykonaliśmy na początku lata,w drodze na koncert Taco Hemingwaya na Starym Mieście, stąd wygodne sportowe obuwie;)

dress / sukienka - HERE
bag / torebka - MICHAEL KORS Hamilton
sunnies / okulary - KENZO
shoes / buty - NIKE DUNK SKY HI









fot. Paweł <3

12 komentarzy:

  1. Świetne zestawienie tych sportowych bucików z sukienką :D♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauroczyły mnie te futerka przy torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna sukienka! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, mega! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tej sukience, tak romantycznie i eterycznie, i fajne przełamanie spotowymi i prostymi dodatkami :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    lumpola-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest świetna. Mimo, że teraz pełno frędzelków czy pomponów to takiej uroczej sukienki jeszcze nie widziałam na żadnym blogu :) Cała stylizacja jest świetna, bardzo oryginalnie to połączyłaś

    http://silviaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W tej stylizacja bardzo podoba mi się torebka i buty .
    Wszystko fajnie współgra ze sobą :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko w tym zestawie mi się podoba :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pudrowy róż na sukienkach ;) Bardzo Ci pasuje ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne lekkie połączenie :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń