wtorek, 2 lutego 2016

TREND: MORO + ZGNIŁA ZIELEŃ // TREND ALERT: CAMOUFLAGE & KHAKI

Nie pamiętam już, od czego się zaczęło, ale rzeczy, które w ciągu ostatnich dni przykuły mój wzrok mają jedną cechę wspólną - są w kolorze zgniłej zieleni. 
Nie wiem, czy jest to aktualny trend, ale obok akcentów boho jest to w tej chwili mój ulubiony motyw!
Przedstawiam Wam trochę inspiracji z Instagrama oraz propozycji sklepów internetowych :)



KHAKI BOMBER JACKET

     
  




ja swoją bomberkę khaki - a nawet dwie - już mam:)
Gdzie znaleźć podobne? Sprawdzcie moją aukcję KLIK - mam na sprzedaż zieloną oraz czarną!

Poza tym podobne kurtki znajdziecie tutaj w świetnych cenach:


   


bomber jackets - HERE



CAMOUFLAGE




  




Ubrania z motywem moro znajdziecie tutaj : 

 

camouflage parka jacket - HERE



SHOES

   
  

Które podobają Wam się najbardziej? Ja zdecydowanie wybrałabym Timberlandy!




NAILS 

  

Natknęłyście się może na lakier w podobnym kolorze? Szukam od dłuższego czasu, niestety z marnym skutkiem.


MORE INSPIRATIONS...

 

   
  


SHOP HERE....

   

sweater, jacket, blouse - HERE 



   


skirt, body, sweater - HERE


16 komentarzy:

  1. Kurtki w tym odcieniu są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy! tez ostatnio zakochałam się w tym kolorze, a wczoraj zakupiłam bomber :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja powoli zaopatrzam się w takie ciuchy :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam każdą rzecz, która jest w tym kolorze <3
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te kurtki! Sama szukam takiej w stylu bomber jackets ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej podobają mi się khaki w wersji gładkiej ❤️
    Już kupiłam ostatnio marynarkę w tym kolorze.
    _____________________
    www.justynapolska.com
    fashion & beauty

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten kolor! Jest na tyle uniwersalny, że pasuje niemal do każdego innego, więc to świetny zamiennik dla czerni czy bieli :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubie tego koloru , ale inspiracje bardzo ładne ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wlasnie w weekend kupilam sobie piękny sweter w odcieniu khaki :))) w moim przypadku to chyba jedyna rzecz w tym kolorze w mojej szafie, ale kiedy go założyłam od razu sie w nim swietnie poczułam. Uwazam ze khaki jest niedoceniany, a z łatwością mozna go łączyć z wieloma kolorami.
    Z Twoich inspiracji zdecydowanie najbardziej przypadły mi do gustu boberki. Najmniej - te statsznie długie paznokcie !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubie ten motyw :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombery w kolorze hhaki są teraz dostępne w sklepach stradivarius,(w bardzo przystępnej cenie ;)) Jestem bardzo zadowolona z zakupu i polecam poszukującym takowych kurteczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam różową ze Stradivariusa, a właściwie dwie różowe - matową za 99zł i satynową za ok. 120 i również polecam:)

      Usuń
  12. Ta kurtka to nie bomberka tylko flek - kurtka noszona przez skinhead'ów w latach 90-tych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja! jednak aktualnie bardzo spopularyzowała się nazwa "bomber". Właściwie jest to "flyers" wzorowana na pilotach, nazywana też flekiem :)

      Usuń