niedziela, 7 lutego 2016

GRANATOWY PŁASZCZ Z GUZIKAMI, SZNUROWANA KOSZULA + KOZAKI ZA KOLANO



Na dzisiejszy strój składa się kilka moich ulubionych rzeczy : kozaki do połowy uda oraz najwygodniejsze spodnie w mojej szafie i nowa koszula z wiązaniem na dekolcie. Do tej bazy dobrałam wełniany płaszcz z guzikami z Zary oraz skórzaną torbę CK. 
W roli fotografa zadebiutował mój chłopak, zdjęcia zrobiliśmy na Nowym Mieście w Warszawie :)

navy blue woolen coat / granatowy płaszcz z guzikami ZARA
lace up blouse / koszula z wiązaniem na dekolcie
skinny pants / rurki here
leather bag / torba Calvin Klein
overknee boots / kozaki za kolano H&M











fot. Paweł 

18 komentarzy:

  1. Śliczny płaszczyk i torebka!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. KLasyka z pazurem, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się buty, super klasyczny look :) Fajnie, że dodałaś do torebki ten breloczek, przyciąga uwagę :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz !

    ___________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wyglądasz <3

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombowy zestaw, uwielbiam tą klasyczną kolorystykę :*

    http://aureolia.blogspot.com - MODOWE INSPIRACJE ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Anetko wyglądasz, jak zawsze mi się bardzo podoba ;)
    Płaszcz masz cudowny, z chęcią bym takowy przygarnęła, ale koszula jeszcze śliczniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny płaszczyk <3 klasa !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy element tej stylizacji bardzo mi się podoba! Chętnie bym się tak ubrała ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny zestaw, super płaszcz !
    www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham czarno-białe zestawy, wyglądasz idealnie :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  12. buty i plaszcz obledne ! Cudowna kompozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealne połączenie! Bardzo w moim stylu :) Planuję zakup takiej sznurowanej koszuli, twoja jest świetna!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna jest ta koszula :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń