poniedziałek, 22 lutego 2016

PIKOWANA BOMBERKA W KOLORZE KHAKI, PORWANE JEANSY + ADIDAS SUPERSTAR



Kolor "military green" a kiedyś po prostu khaki stał się jednym z moich ulubionych kolorów ostatnimi czasy (pisałam o tym tutaj). Dziś mam na sobie 3 elementy w tym odcieniu zieleni - sweter, kurtkę oraz plecak. Do nich dodałam moje ulubione elementy - porwane jeansy i superstary. Zdjęcia wykonaliśmy na Nowym Mieście, tło starych kamienic wydało mi się dość klimatyczne... za obiektywem stanął mój chłopak ♥.


 quilted biker jacket / pikowana kurtka bomber HERE
oversize fluffy sweater / włochaty sweter oversize H&M
ripped skinny jeans / rurki z dziurami
backpack / plecak ZARA
shoes / buty ADIDAS Superstar







fot. Paweł 

23 komentarze:

  1. Uwielbiam takie sweterki :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look. :) Świetna kurtka, a jakie masz chude nóżki! Te dziury to bardzo podkreślają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zestawienie - na luzie, coś co lubie :)
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy element jest trochę z innej bajki,więc fajnie że wszystko razem połączyłaś, bo wyszło bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne klasyczne połązcenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cool style!!!! You have great outfits :)

    Visit our blogger platform www.dressed-to-kill.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bomberka jest świetna ❤️!
    ____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ślicznie wyglądasz, rewelacyjnie. Bomberka jest genialna, taką z chęcią bym przygarnęła )

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kurtka w modnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochamy bomberki! To będzie wiosenny hit! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. super kolor bomberki <3
    ja mam identyczną, ale różową ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super stylizacja
    bardzo ciekawy post
    oby tak dalej
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, podoba mi się :)

    cvssai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne kurtka i spodnie! <3

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń