środa, 6 maja 2015

NEW IN: CZARNE KLASYCZNE SZPILKI W SZPIC


Ostatnio zdałam sobie sprawę, że w mojej szafie brakuje klasycznych czarnych szpilek. To znaczy mam dwie pary - jednak jedne to niebotycznie wysokie peep toe, natomiast drugie to niezbyt wygodne sandałki na obcasie :)

Zdecydowałam się na widoczną na zdjęciach parę - żeby nie było zbyt nudno i do bólu klasycznie, wybrałam szpilki z imitującego skórę węża materiału.  Do kupienia TUTAJ





snake skin black pointed high heels / szpilki w szpic - STUKSTUK.pl


11 komentarzy:

  1. love the heels!

    www.wonderlandclothing.com

    OdpowiedzUsuń
  2. szpilki mi tylko przypadłu do gustu

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są, kupiłabym takie, bo mam tylko jedne czarne szpilki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja aktualnie poluję na szpilki w kolorze nude, z maksymalnie 8 centymetrową szpilką, ponieważ wyższe nie dadzą mi na pewno spędzić całego dnia na mieście :-)
    Na moim blogu stylizacje gwiazd z Gali Met, zapraszam :-)
    http://blogwspodnicy.blogspot.com/2015/05/gala-met-kreacje-gwiazd.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie cały dzień byłby wyzwaniem w każdych butach na obcasie - może z wyjątkiem superwygodnych Vagabondów:)

      Usuń
    2. Zacznij kupować stacjonarnie po przymiarce w markowych sklepach, to będziesz chodziła w wygodnych i ładnych butach, azjatycką tandetę z internetu sobie odpuść. Jesteś zbyt piękna, aby oszczędzać na butach.

      Usuń