piątek, 15 maja 2015

CODZIENNY ZESTAW Z SZORTAMI I NEONOWĄ KOSZULĄ



Zastanawialiście się kiedyś na co byście wydali milion złotych? Albo 5? Albo 15? I jak wyglądałoby Wasze życie po tak ogromnej zmianie (z jednej strony dotyczącej TYLKO portfela, ale przez to przecież tak diametralnie wpływającej na Waszą codzienność). Pieniądze szczęścia nie dają -  jasna sprawa. Ale gdy już mamy szczęście -to szczęście którego kupić nie sposób - są przecież przyjemnym do niego dodatkiem..:)

Na co ja wydałabym milion złotych? Może Was zaskoczę - w ostatniej kolejności na ciuszki. Kupiłabym dom, samochód, część przeznaczyłabym na cele charytatywne, wyjechałabym na dłuuugie wakacje np. do Japonii, kupiłabym apartament w Nowym Jorku... Trochę się rozmarzyłam, to już pewnie 5 albo i 10 milionów! 

Skąd te przemyślenia? Dowiedziałam się właśnie, że od pewnego czasu można grać w Lotto także przez Internet. Kilkoma kliknięciami możecie nabyć kupon Lotto, MINI Lotto, EuroMillions, EuroJackpot i innych gier. Po zakupie losu wystarczy sprawdzić wyniki na wyniki-lotto.org. Powodzenia!













neon yellow shirt / neonowa koszula 
white top / biały top H&M 
leather biker jacket / skórzana ramoneska ZARA
watch / zegarek DANIEL WELLINGTON ( -15% z kodem anetaaneta )
shorts / szorty H&M
bucket bag / torba worek MANGO
boots / botki VAGABOND

18 komentarzy:

  1. woow to jedna z moich ulubionych twoich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Pięknyyyy zestaw <3 Już widziałam na fb ;)
    Zakochałam się w koszuli! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie!
    ta neonowość koszuli, ten jej kontrast z czernią i Twoją jasną czuprynką - mnie się to bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubie neonów, ale całkiem fajnie to polączyłas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie by pewnie zgarnęli od razu do wariatkowa i tyle by było z mojej wygranej :P hehehe
    Ajćććć neonek bossssski- już na FB się zachwycałam :) na FB wyglądał jak marynarka, a to jednak koszula jest :)
    Super całość, ale coś te czarne rajtuzy mi tu nie pasują :(

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłbym apartament z widokiem na Manhattan, mieszkanko pod Tokio, a za resztę pieniędzy odwiedziłbym wszystkie największe stolice Europy. Neonowa koszula to nie moja bajka, ale reszta zdecydowanie do mnie trafia. Taki delikatny grunge :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Za milion złotych to najpierw pomóc rodzicą, a później podróż do okoła świata i odłożyć!

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2015/05/walktrendy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam, że można grać przez Internet. Trzeba spróbować :)
    Świetny zestaw, uwielbiam neonowe kolory - a Tobie w nich pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny ten twój codzienny zestaw:) koszula ożywia całość!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale te szorty cudownie na Tobie leżą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. szorty i koszula świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń