czwartek, 28 maja 2015

DUŻY OZDOBNY NASZYJNIK W CODZIENNYM ZESTAWIE / ADIDAS SUPERSTAR SUPERCOLOR SEMI SOLAR PINK


Prosty zestaw złożony z bazowych elementów, takich jak zwykła koszulka, jeansowe szorty i ramoneska, urozmaiciłam dużym naszyjnikiem z Happiness Boutique i różowymi supercolorami. 

Ten i inne naszyjniki z Happiness Boutique kupicie z darmową przesyłką:)
  



biker jacket / ramoneska NY
gray tee/ szara koszulka H&M
necklace / naszyjnik HAPPINESS BOUTIQUE (HERE)
shorts / jeansowe szorty H&M
watch / zegarek DANIEL WELLINGTON (15% OFF WITH CODE: anetaaneta )
bag / torebka CHOIES
pink sneakers / różowe adidasy - ADIDAS x PHARRELL WILLIAMS 'SUPERSTAR SUPERCOLOR' semi solar pink 












<3

18 komentarzy:

  1. Świetny naszyjnik. Kurcze, patrząc na ciebie już nie mogędoczekać się powrotu pogody i możliwości założenia szortów :D

    Pozdrawiam, M.
    hipnature.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja :*
    uwielbiam tak śmigać po mieście ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie dorwałaś te superstary?! Bo jakoś w sklepach stacjonarnych słabo z kupieniem jakichkolwiek ^^
    prześliczna torebka ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zalando :) tygodniami sprawdzałam czy są i w końcu się udało :D mam 2 wymarzone kolory - te kobalt i na razie starczy :D one są wykupione niemal wszędzie!

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe połączenie, super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Great look and such a good combo!

    X Nora / 1310bynora.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie

    http://iamemilia.blogspot.com/2015/05/mondays-photos.html

    OdpowiedzUsuń
  7. But buty buty !! Są cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Na ile oceniasz wygodę tych butów? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. naszyjnik jest fantastyczny!
    ja ostatnio choruję na takie... zatem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak oceniasz jakość tych butów? Bo słyszałam, że supercolor się psują wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej średnio jak na adidasa, mają skłonność do zagnieceń

      Usuń
  11. uwielbiam Cię w tym fasonie szortów ;)

    OdpowiedzUsuń