poniedziałek, 2 lutego 2015

WEŁNIANY PŁASZCZ W KRATĘ, GRANATOWY SWETER i SKÓRZANE LEGGINSY



Sesja powoli dobiega końca - jutro ostatni egzamin. Powinnam siedzieć w książkach, zamiast tego dodaję posta :p Szczerze mówiąc już nie mogłam się doczekać kiedy będzie po wszystkim i będę mogła częściej tu bywać - mam sporo nowych pomysłów, które - mam nadzieję - uda mi się niedługo zrealizować. Trzymajcie kciuki za jutro! :)











wełniany płaszcz w kratę / woolen tartan coat OASAP
granatowy sweter / navy pullover ZARA
"skórzane" legginsy / leather leggings ZARA
skórzana torba / leather bag MICHAEL KORS 'SUTTON' via domodi.pl
botki/ boots LA BOTTI




22 komentarze:

  1. Cudowny płaszcz !♡
    Wyglądasz pięknie :)

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. całość Anett jak zawsze obłędna!

    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  3. botki najbardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny klasyczny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny płaszcz, ale najlepsze są i tak BUTY ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana jak zawsze wyglądasz cudownie, płaszcz i botki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie zazdroszczę torebki! Jest idealna ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Skórzane legginsy zawsze się sprawdzają :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam kciuki!

    a płaszcz - fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasuje do Cb ta kurteczka ;)
    Kochana mam nietypową prośbę ... Czy mogłabys mi poklikac w linki w tym poście?
    http://magiclovv.blogspot.com/2015/02/nietypowa-wish-lista-damko-meska.html
    Oczywiście też zapraszam na najnowszy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. lovely!

    http://www.shopstyle.com/action/loadRetailerProductPage?id=432545841&pid=uid9444-26670538-10

    OdpowiedzUsuń
  12. znalazlam Cie z lookbooka, niesamowity blog! juz obserwuje! :)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja jak każda twoja!!!

    OdpowiedzUsuń