czwartek, 5 lutego 2015

ELEGANCKA BIAŁA KOSZULA, MARYNARKA W PRĄŻKI i SKÓRZANE SPODNIE





Dziś propozycja ultraelegancka ( choć przełamana przez moje ulubione, "skórzane" spodnie ) - idealna do biura czy na obronę ( która czeka mnie już za kilka miesięcy) lub jakąkolwiek oficjalną okazję.

Pisałam Wam już o tym, że zamówiłam dwie koszule na miarę. Jedna mogliście zobaczyć tutaj, w codziennym zestawieniu. Dziś przedstawiam Wam drugą. Jest to najbardziej klasyczna, biała koszula - właśnie takiej brakowało w mojej szafie. Wykonanie jest na najwyższym poziomie, wymiary idealne ( nienawidziłam gdy koszule ze sklepu "rozłaziły" się na wysokości biustu lub- większe rozmiary - mocno odstawały w pasie). 
Mam dla Was 25% zniżki na podobną koszulę ( lub jakąkolwiek sobie zaprojektujecie w kreatorze :))










elegancka biała koszula / white shirt TAILORSTORE.PL
marynarka w prążki / striped blazer H&M
skórzane spodnie / leather pants H&M
paznokcie / nails PAZNOKCIE MARZEŃ
złoty zegarek / gold watch MICHAEL KORS 


22 komentarze:

  1. koszula jest piękna, ale paznokcie to masz rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! Muszę zapolować na skórzane spodnie :-) z białą koszulą super wyglądają :-) Klasyka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja uwielbiam skórzane spodnie, ostatnio praktycznie nic innego nie noszę ( swoją drogą są idealne na chłodniejsze dni:))

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądasz . Pozdrawiam , seba

    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! :) Paznokcie są super, koszula i marynarka też!

    OdpowiedzUsuń
  5. no i taką niebanalną elegancję, to ja lubię!
    trochę męskiego sznytu, trochę rockowego akcentu... jest fajnie, bo niepospolicie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem pasuje Ci taka nuta bardziej oficjalna :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anetka jak zawsze cudnie wyglądasz, spodnie są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja!! Ta marynarka jest przecudowna! Szukam takiej i szukam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:* sprawdź koniecznie na mangooutlet.com - widziałam ostatnio kilka modeli w prążki po 29-39 zł, może Ci się spodobają:)

      Usuń
  9. jakie cudowne paznokcie! ^.^
    i w eleganckiej wersji wyglądasz bardzo dobrze haha

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz przepięknie, idealnie pasuje do ciebie taka stylizacja ;)
    śliczne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny zegarek <33

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. This lady chic look is beautiful ! With a leather pant its just perfect !

    Kiss my dear ! Yuyu

    http://www.yuyufashionbook.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. elegancko i mega stylowo ! spodnie mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne połączenie, no może marynarka totalnie nie w moim stylu. Ale koszula + skórzane spodnie marzenie! I do tego zegarek. Uwielbiam takie dodatki, a czytałam ostatnio że to jest nawiekszy trend. Spory złoty zegarek. Ty masz akurat od Michael Korsa, sama zresztą na taki poluje.Tutaj można znależc więcej propozycji thttp://kimkim.pl/article/1044/TOP+TREND%3A+zlote+zegarki.+Sprawdz+nasz+przeglad+w+sklepach+online%21. I piękne czerwona usta :D Naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń