czwartek, 19 lutego 2015

FUTRZANA KAMIZELKA, RAMONESKA, SKÓRZANE SPODNIE + NIKE AIR JORDAN



Z pewnością zauważyliście, że ostatnio na blogu "królują" skórzane spodnie. Uważam, że to świetna alternatywa dla jeansów..
( które mi się aktualnie znudziły, zresztą... większość moich jeansów ma wielkie dziury co niezbyt dobrze sprawdza się przy aktualnych temperaturach). Rurki z eco skóry nadają się nie tylko na specjalne wyjścia ( choć jest to fajny ciuch do założenia na imprezę czy do klubu ) ale jak najbardziej na co dzień.

Futrzane kamizelki to coś co uwielbiam - szczególnie noszone na ramoneskę czy sweter. Ta jest jedną z moich 2 ulubionych, dorwałam ją za niecałe 30$ czyli około 100 zł. Jest idealna - obszerna, troszkę dłuższa, miękka i bardzo ciepła. Zdecydowanie polecam - KLIK


















futrzana kamizelka / faux fur vest ZNU 
ramoneska / biker jacket NEW YORKER
beżowy sweter / beige oversize sweater MANGO
skórzane rurki / leather pants H&M
okulary/ glasses KODANO.PL 
torba -worek / bucket bag MANGO
sneakers NIKE Jordan 1 Flight 2


23 komentarze:

  1. Kurtka i kamizelka pięknie razem wyglądają <33

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna stylizacja, skórzane spodnie sa extra, fajnie sie razem komponuja z futrzana kamizelka :3

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie, to jest jeden z lepszych Twoich zestawów, Aneta!
    wszystko tu do siebie pasuje, ale nie jest "oczywiście" i banalnie.
    fajnie połączyłaś elementy stylu sportowego, grunge'u i mojego ukochanego modern boho!
    zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne to futerko! A połączenie ze skórzana kurtka to już klasyka :-) torebka dodaje pazura zdecydowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się połączenie futrzanej kamizelki z ramoneską :))
    buty mega !

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie trafiłaś w mój gust ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. super futrzak
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/i-love-tartan.html

    OdpowiedzUsuń
  8. całość wygląda rewelacyjnie:) uwielbiam futrzaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, pięknie w nim wyglądasz :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny zestaw, jestem zakochana w butach!

    OdpowiedzUsuń
  11. swietnie wyglądasz :) szczególnie podoba mi się połączenie futrzaka z ramoneską

    OdpowiedzUsuń
  12. Torba i kamizelka - oj przygarnęłabym <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybadałam Cię na iwear i musiałam zajrzeć do Ciebie na bloga ;) Masz świetny gust, bardzo podobają mi się Twoje stylizacje. Futrzana kamizelka to faktycznie fajny dodatek, osobiście nie zakładam na ramoneskę, ale zawsze na sweterek ;) A skórzane rurki do tego outfitu pasują genialnie <3 Ile za nie dałaś w H&M? Są z nowej kolekcji? ;) Naturalnie dodaję do obserwowanych i ślicznie pozdrawiam :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie to je dostałam, kupowane były w listopadzie więc to chyba poprzednia kolekcja, kosztowały ok.100 zl:)

      +dziękuję za wszystkie miłe słowa :*

      Usuń
  14. a widze swoją ramoneskę! :D te z new yorkera sa najlepsze! kożuszek z ramoneską wyglada oblednie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zwykle stylizacja super :)

    www.izabella1983.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, wygodny i bardzo stylowy wygląd!

    OdpowiedzUsuń