piątek, 29 sierpnia 2014

FLORAL PLAYSUIT + PINK DETAILS


W każdym wpisie, w którym pokazuję kombinezon, podkreślam, że to moja ulubiona tegoroczana część letniej garderoby. Lato niestety chyba na dobre się skończyło, mimo to nie zamierzam rezygnować z noszenia kombinezonów już teraz.
Cienkie czarne rajstopy, botki i ramoneska/gruby sweter. Następny kombinezon pokażę Wam właśnie w cieplejszej odsłonie:).










floral playsuit CHOIES / pink neon bag H&M / sunglasses H&M / watch TIMEX / pink CONVERSE sneakers 



23 komentarze:

  1. piękny kombinezon, bardzo pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie :D
    Bardzo podoba się torebka :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kombinezon i idealnie dobrane conversy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kombinezon, wyglądasz w nim świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę torebki! Nie dość, że ma świetny krój, to jeszcze mój różowy kolor :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kombinezon *.*

    http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarówno ten cekinkowy, jak i ten zrobiły na mnie ogromne wrażenie- fantastyczne są! :)
    Wspaniały zestaw, takie kolorowy, wakacyjny i dziewczęcy.... ahhhhhh.... lato wróć! :(
    Kochana dzięki za miłe słowa :*
    pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. u Ciebie się skończyło? a u mnie dzisiaj było tak ciepło, że choć miałam na sobie tylko cienkie spodnie, bieliznę i szyfonową koszulę, to "pływałam" - taka ciepłość panowała :P

    kombinezon jest piękny!
    zazdroszczę Ci, że jesteś w stanie znaleźć na siebie kombinezony.
    ja w tym roku robiłam kilka podejść i wszystkie wisiały na mnie jak worki :(

    echhh :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez ostatni tydzień-dwa była tragedia, od wczoraj pięknie i słonecznie, niepotrzebnie straciłam nadzieję :)

      Usuń
  9. świetnie! u mnie też się skończyło : (

    OdpowiedzUsuń
  10. kombinezon rewelacyjnie, świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealna stylka *.*

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kombinezon. Ślicznie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kombinezon, posiadam sukienkę z podobnym printem, ale jakoś nie mam okazji, aby ją założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute outfit! I really love the bold floral print of the romper and how it pairs perfectly with the cute little pink purse that you're wearing.

    Tiffany
    Tragic Couturist

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, piękne, piękne! Bardzo podoba mi się to, że przełamałaś elegancję kombinezonu trampkami! Świetny pomysł!
    Gdzie zazwyczaj kupujesz buty? Masz jakieś ulubione miejsce? Ja najczęściej korzystam z http://bootsy.pl/ ale szukam też innych sklepów z takim asortymentem. Pozdrawiam! Trzymaj tak dalej, Twoje stylizacje robią ogromne wrażenie! <3

    OdpowiedzUsuń