sobota, 16 sierpnia 2014

AUGUST WISH LIST - DRESSES, JACKETS, COATS // CHICWISH, SHEINSIDE, AX PARIS, CHOIES, HOODBOYZ...

AUGUST WISH LIST

Sierpień, jeśli chodzi o zakupy, jest miesiącem, gdy na ostatnich wyprzedażach ciężko mi powstrzymać się od zakupu letnich kolekcji po połowie ceny ze świadomością, że powinnam zwrócić uwagę na jesienne kolekcje. W związku z tym w dzisiejszym przeglądzie nowości ze sklepów internetowych przedstawiam mix jeszcze letnich ciuszków z jesiennymi płaszczami/parkami :)



 
  
1. BLACK DRESS- CHICWISH
2. PINK DRESS - CHICWISH
Totalnie zakochałam się w tej sukience - kroju, kolorach, materiale. Marzenie!






  

1. , 2 - AX PARIS

Wraz z dobiegającym - niedługo - końca latem wybieram ciemniejsze kolory. Wcześniej zdecydowałabym się na pierwszy komplet w bieli, sukienke zaś w odcieniu np. pudrowym. Ciemne barwy będą lepiej wyglądać z rajstopami :)





 


1. ADIDAS BASEBALL JACKET - HOODBOYZ
2. ADIDAS ZX FLUX - HOODBOYZ
3. ADIDAS CREWNECK - HOODBOYZ

Odchodząc nieco od eleganckiego stylu, oto moje jesienne propozycje marki Adidas z ulubion ego sklepu internetowego Hoodboyz ( kurier, wliczony w cenę przedmiotów jest u mnie na drugi dzień! ).
O moim zamiłowaniu do sportowych butów opowiadać na nowo chyba nie muszę - ta para "zdobyła" mnie przede wszystkim kolorystyką i printem. Natomist długa bejsbolówka Adidasa to wymarzone okrycie wierzchnie na nadchodzącą jesień.



     

1. mint lace dress SHEINSIDE
2. woolen coat SHEINSIDE

Dwie całkiem różne rzeczy, lecz pochodzące z jednego sklepu. Sukienka to mój chyba największy must have tego wpisu - muszę ją mieć!!!!!
Natomiast płaszcz w kolorze "pieprz/sól" ma idealny krój. W takim odzieniu łatwiej będzie znieść deszczową jesień :)


 


1. ripped boyfriend jeans SHEINSIDE
2. studded jacket SHEINSIDE

O tym, że uwielbiam porwane spodnie i noszę je prawie 24/7 wie każdy kto mnie zna/widuje. Ta para bardzo wpadła mi w oko :) To samo dotyczy boskiej, ćwiekowanej ramoneski.





  


1. leather ankle boots CHOIES
2. camel trench coat CHOIES
3. nud mini bag CHOIES

Płaszcz w kolorze camel i idealne jesienne sztyblety już mam ( te drugie udało mi się o dziwo dorwać w środku lata w Zarze ). Brakuje mi tylko mini torebki, najlepiej czarnej lub pudrowej jak na zdjęciu :).


 

1. long red coat - CHICWISH
2.long trench coat - CHICWISH
3.parka - CHICWISH

Na tegoroczną jesień szukam naprawdę długiego płaszcza. Bardzo podoba mi się powyższy beżowy trencz jak i ten czerwony. Ciekawa jestem co powiecie na parkę ze skórzanymi rękawami w kolorze - tym razem - nude. Moim zdaniem wygląda bardzo interesująco :).

16 komentarzy:

  1. Pierwsza sukienka piękna!
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/ Zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko jest świetne!

    ____________________
    ps. a u mnie? nowości z wyprzedaży za GROSZE;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie ciuchy piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne ciuchy ,poklikane moge prosic o to samo w ostatnim poscie jesli to nie problem
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/total-denim-look.html

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszcze są wspaniałe poklikałam w wszystko:*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już obserwuje:P
    czekam na CIebie jesli CI sie u mnie podoba:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeci komplet, czarny top i spódnica są boskie, sama z chęcią sprawiłabym sobie takie cudo :)
    jednak niestety już powoli, trzeba będzie zacząć rozglądać się z fatałaszkami jesiennymi grrrrrr :/
    świetne inspiracje :)
    pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza z adidasa super !
    też bardzo chcę zakupić takie botki (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Rózowa sukienka fajnie wygląda:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Karmelowy płaszcz jest cudowny! *-*

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka z Sheinside super, też o niej myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza od adidas jest super.
    Obserwuje:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://ultraneonn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. WSPANIAŁOŚCI
    Przesyłam wielkie buziaki z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. mam te spodnie z dziurami z sheinside, polecam! : )

    OdpowiedzUsuń