piątek, 25 listopada 2016

MAKE UP: NEW IN / Nowości w kosmetyczce! Make Up Revolution & Douglas




Od pewnego czasu moja kosmetyczka nieustannie się powiększa. Kiedyś preferowałam właściwie jeden makijaż złożony z podstawowych produktów: fluidu, pudru, tuszu, eyelinera, szminki. "Kreska" na powiece i szminka w zdecydowanym kolorze były moim znakiem rozpoznawczym. Powieki malowałam cieniami raczej "od święta". Nie przykładałam uwagi do podkreślania brwi (czego dziś nie rozumiem), podkreślania kości policzkowych, rozświetlania twarzy, co teraz jest dla mnie podstawą makijażu. 

Wraz z rozpoczęciem przygody z make upem postanowiłam rozpocząć na blogu cykl kosmetyczny - nowości, recenzje i wszystko co związane z tematem. Mam nadzieję, że odbierzecie go pozytywnie :) Do 'make up artist' jeszcze mi bardzo dużo brakuje, ale "wkręcam" się w temat i zamierzam dużo ćwiczyć!:)



Na początek przedstawiam kilka nowości w mojej kosmetyczce. 



Palety do makijażu z Artdeco ( "Most wanted to go" wersja Rose ) i Physicians Formula zakupiłam na Douglas.pl





Tylko dzisiaj (25.11) do 23:59 - promocja BEAUTY FRIDAY -20% na WSZYSTKO! Kod : 'FRIDAY'



_________________________


Kolejne łupy to kosmetyki Make Up Revolution, które uwielbiam za świetny stosunek jakości do ceny. Moim zdaniem w swoim przedziale cenowym nie mają sobie równych! Od dawna używam ich palet cieni, tym razem postawiłam na paletę wypiekanych rozświetlaczy i róży BLUSH GODDESS oraz paletę kremowych róży. Kupiłam również farbkę do brwi 'Ultra Aqua Brow Tint' w kolorze LIGHT i bazę pod cienie 'Focus & Fix Eye Primer'. Na pierwszym zdjęciu w poście jest jeszcze moja nowa paleta wypiekanych rozświetlaczy, którą dostałam od przyjaciółki. 

Niedługo postaram się zrobić obszerną recenzję wszystkich kosmetyków Make Up Revolution, których używam (wiem, że wiele z Was jest ciekawych jak się sprawdzają:). 

 Kosmetyki Make Up Revolution kupuję stacjonarnie bądź w drogerii E-Kobieca, ponieważ mają najlepsze ceny!








Pędzel Hakuro - flat top do nakładani podkładu to prezent od przyjaciółki. Sprawdza się świetnie, planuję kupić całą serię.





Paznokcie wykonane przez Anię z Paznokci Marzeń <3 Jeśli jesteście z Warszawy lub okolic to bardzo polecam Wam wizytę w Atelier Paznockie Marzeń. Gwarancja najwyższej jakości wykonanych usług! Wyjdziecie zachwycone!


___________________________


Ostatnie "łupy" to paleta do konturowania 'Solar Glow' z W7 (dorwana w TK Maxx ) oraz wypiekany bronzer BAKED MIX z Wibo <3 





Co chcielibyście zobaczyć w kolejnych postach? Ulubione kosmetyki /mój codzienny makijaż/pielęgnacja? A może recenzje i moja ocena powyższych kosmetyków? 
Dajcie znać ;)

4 komentarze: