wtorek, 8 listopada 2016

3 DNIOWY WYPAD DO RZYMU - Co warto zobaczyć?




Kilkudniowy wypad do Rzymu na początku jesieni to doskonały pomysł - kiedy u nas pojawia się deszcz a temperatura spada do 10 stopni, tam nadal świeci słońce a termometry wskazują nawet 30 stopni w dzień. Jednak największe letnie upały Włochy mają już za sobą, dzięki czemu można spokojnie zwiedzić to piękne miasto nie narażając się na udar słoneczny. 
W Rzymie byłam po raz pierwszy; podczas spacerów zrobiłam wieeele kilometrów, udało mi się zobaczyć miejsca, które zawsze chciałam odwiedzić i nabrałam apetytu na więcej! 
Rzym jest miastem przesyconym specyficzną atmosferą -  nie zobaczycie tam wieżowców czy drapaczy chmur, za to na każdym kroku można natknąć się na zabytki architektury.
Na mojej liście obiektów znalazły się Forum Romanum, Koloseum, Fontanna Di Trevi, Panteon oraz Watykan. Koloseum niestety tylko z zewnątrz, bo po 5 godzinach chodzenia nogi odmówiły nam posłuszeństwa, ale przy następnej wizycie jest u mnie na pierwszym miejscu listy rzeczy do zobaczenia!

Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;)








Forum Romanum :












Watykan:


 Koloseum



 


Fontanna Di Trevi:

 Panteon:



Trochę zdjęć z Insta. Mój nick : @neeciaa










10 komentarzy:

  1. Zdjęcia są PRZEEEPIĘKNE! Jeszcze bardziej zachęciły mnie do wizyty w Rzymie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z mężem też byłam niedawno na 4 dni w Rzymie i było super jak na tak krótki pobyt zwiedziliśmy bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oja!

    zazdro ! Marzą mi się jeszcze jedne wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czy bardziej zazdroszczę pobytu w Rzymie czy sukienek ;) świetna fotorelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Rzym, chętnie bym tam jeszcze wróciła :) kochana czemu się nie usmiechasz? www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teeż! wybrałam na bloga takie bardziej 'oficjalne' zdjęcia :p

      Usuń