niedziela, 13 marca 2016

NEW IN: DANIEL WELLINGTON'S WATCH "Dapper Sheffield"


www.danielwellington.com/pl/


Jak mogliście zauważyć - bardzo lubię zegarki, właściwie muszę się przyznać, że nigdy nie wychodzę z domu bez zegarka na ręku. Moją ulubioną marką zegarków jest Daniel Wellington - ze względu na klasyczny design, najwyższą jakość wykonania i niezawodność. Mój pierwszy zegarek marki Daniel Wellington mam już od 3 lat i nadal wygląda oraz działa jak nowy!

Tym razem zdecydowałam się na model Dapper Sheffield z elementami w kolorze 'rose gold'. Zegarek jest z działu męskiego, jednak jego wielkość bardzo mi odpowiada.

__________________________

Kod:  neeciaa upoważnia Was do 15% zniżki na produkty Daniel Wellington! : www.danielwellington.com/pl/ 

 15% off Daniel Wellington's watches with code : neeciaa  : www.danielwellington.com



www.danielwellington.com/pl/

www.danielwellington.com/pl/

www.danielwellington.com/pl/

11 komentarzy:

  1. Przepiękne są te zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wauww It's really a beauty! I always love their designs!

    XX Annora / 1310bynora.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się skuszę na ten zegarek.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam dwa zegareczki DW i je uwielbiam :) twoj również piękny :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękny!Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. klasyczny prosty i pasujący to wielu stylizacji super ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny zegarek!

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dość sporo osob je ma :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń