czwartek, 3 marca 2016

CODZIENNY ZESTAW Z SZARYMI DODATKAMI : WEŁNIANY SZALIK Z H&M + TOREBKA MICHAEL KORS



Po ciężkich przejściach z moim laptopem w końcu mogę powiedzieć, że sytuacja w miarę się ustabilizowała - wybaczcie mi nieobecność na waszych blogach, ale - nie wiedzieć czemu - na laptopie mojej siostry nie udało mi się zalogować w celu oddania komentarza (ani razu a podejść było sporo). Zresztą, to nie jedyna funkcja, która tam nie działa. Nieważne :P
Dzisiejszy strój jest bardzo prosty - szczególnie pod względem kolorów. Zachowany jest w odcieniach szarości, bieli i czerni. Nowości to szalik z H&M w 100% z wełny, który upatrzyłam sobie już dawno oraz skórzana torba Dillon Michaela Korsa.

gray woollen scarf / wełniany szalik H&M
 turtleneck / golf
suede biker jacket / zamszowa ramoneska MANGO
skinny pants / rurki here
 gray leather bag / szara torba MICHAEL KORS
shoes / buty CONVERSE




gray woolen scarf, biker jacket, casual, simple


 


zdjęcia : Paweł <3

29 komentarzy:

  1. Piekna ♡ Ale swietny i wygodny zestawik! Uwielbiam kolor szary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygladasz , super torba <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia (jak w każdym poście) możesz powiedzieć jakim aparatem wykonane? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:* używam Nikona D5100 z obiektywem Nikkor 50mm 1:1.8G

      Usuń
  5. W okularach się zakochałam, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw, jestem zauroczona Twoją torebką <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing look!! Love the leather pants!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wygodny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie taki problem z komentowaniem pojawia się na tablecie rodziców, jakimś Galaxy coś ;P
    Serio, loguję się na maila, loguję się do bloggera, a panel komentarzy nie działa ;P
    W sensie próba kończy się pokazaniem przez przeglądarkę figi, żeby nie użyć innego słowa na "f" ;P

    Anetko, ja Ci tam jeszcze odpisałam u mnie - wszystkie te rozmyte w tle, "miękkie" zdjęcia są z Samyanga.
    Na przykład ten poprzedni, z kamizelką.
    Ten obiektyw robi piękne zdjęcia, tylko to manualne ostrzenie - Leszek robi nim zdjęcia ostre tak, że często nawet pojedyncze włosy i rzęsy mam ostre, ale na przykład Aschyyy sprawiał ten obiektyw problem.
    I to duży.
    Jest drogi, ale Leszek kupił używany - i jak widać nic nie stracił, bo działa pięknie!
    Moim zdaniem do zdjęć modowych on jest najlepszym wyborem.
    Sam z siebie daje też efekt winietki - nie jest to jakaś wielka winieta z photoshopa, ale jest, i to widoczna bardzo ;)

    A wyglądasz bardzo ładnie - lubię Cię w szarościach, bo ładnie w nich wyglądasz!
    A tym szalem sama bym się otuliła.

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚWIETNY OUTFIT :)

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny outfit, idealny na ostatnie dni :)

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szalik i torebka skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  13. perfekcyjnie, rurki strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie połączenie :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie outfity. Elegancko, rockowo plus Conversy. Kupiłaś mnie tym :-)
    Brawa za świetny styl.
    http://ladycrazyloop.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie outfity. Elegancko, rockowo plus Conversy. Kupiłaś mnie tym :-)
    Brawa za świetny styl.
    http://ladycrazyloop.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie outfity. Elegancko, rockowo plus Conversy. Kupiłaś mnie tym :-)
    Brawa za świetny styl.
    http://ladycrazyloop.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja! :) Uwielbiam do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super kochana!!! bardzo mi się podoba ta wersja :-)

    OdpowiedzUsuń