środa, 23 września 2015

SZORTY Z ĆWIEKAMI, OBCISŁY TOP + ADIDAS SUPERCOLOR SEMI SOLAR PINK



Za oknem już prawie jesiennie,  a u mnie wciąż lato -  potrwa jeszcze przynajmniej dwa tygodnie, bo zostało mi trochę nieopublikowanych zdjęć. 
Tym razem moje ulubione jeansowe szorty z ćwiekami, bralet oraz Supercolory <3

bandage top / bralet KLIK
studded shorts / szorty z ćwiekami KLIK
biker jacket / ramoneska ZARA
watch / zegarek DANIEL WELLNGTON
sneakers ADIDAS SUPERSTAR SUPERCOLOR SEMI SOLAR PINK











29 komentarzy:

  1. Super spodenki, masz mega figurę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Że też ramoneska utrzymuje się na topie już kolejny sezon z rzędu... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bralet świetny, a buty przepiękne :-) Super zestaw kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie to się ten bralet podoba najbardziej - i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny top ^^ Wyglądasz prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw, gdzie kupiłaś buty - dokładnie tych szukałam :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki mega *.* Od dawna takich szukam. :)

    http://szyszunia-life.blogspot.com/2015/09/zhp-fotorelacja-z-harcerskiej-imprezy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia! Teraz tylko czekać na jesienne stylizacje! Zapraszam do mnie: life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki piękne za tak miły komentarz! Komplementy z Twoich ust dodają skrzydeł ;-) Uwielbiam Twój styl i choć rzadko się udzielam, to zawsze podziwiam. Wyglądasz świetnie! Pozytywnie zaskoczyły mnie dziewczęce, różowe conversy w zestawieniu z ciężką, rockową całością.

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne szorty :) widzę, że nie tylko mi wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że zdecydowalas sie jeszcze na zestaw typowo letni, bo na wiekszosci blogow szaro- buro i ponuro, jesiennie, czyli typowa deprecha :/

    te szorty są czadowe ! WOW ! ŁOBUIZIARSKO wyglądasz- jak najbardziej moje klimaty :)
    Super kochana!

    milego dnia :)
    Daria

    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny look :) szorty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne szorty i buty ! szkoda, że już musimy się powoli żegnać z letnimi stylizacjami :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze perfekcyjnie :) Buty sztosik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest ten kolor superstarów, posiadam całe białe ale ten róż coraz bardziej mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylizacja, mega mi sie podoba :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG szorty wymiatają !!!! buciki też genialne <3 jednym słowem zajebiście Kochana !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie włosy <3 piękne długo zapuszczasz. Stylizacja chyba nie na jesień, zamarzła bym w niej. Pięknie wyglądasz zapraszam do siebie i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne shorty <3

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super :) but for this weather no :(

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń