środa, 16 września 2015

NEW IN : NIKE DUNK SKY HI AVATAR GREY


O zaletach modelu Dunk Sky Hi rozpisywałam się tutaj. Dziś mogę tylko dodać, że ten model obuwia to mój numer 1 w tym momencie - doskonale nadaje się na lato jak i na jesień, dodają centymetrów i są przy tym naprawdę wygodne. Tym razem zdecydowałam się na stonowaną kolorystykę - buty całe utrzymane są w odcieniu jasnej szarości, część skóry jest wytłaczana we wzór wężowej skóry

shoes  /buty - NIKE Dunk Sky Hi Avatar Grey ( Snake Print )



14 komentarzy:

  1. Świetne buty, ostatnio sama sie zastanawiałam nad tym modelem właśnie ze względu ze optycznie dodaje kilku centymetrów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne są te buty, sama się teraz na nie czaję, ale w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten fason jest świetny ! Gdzie je kupiłaś - online czy stacjonarnie ? I w jakiej są cenie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się, że są numerem 1 . Po reebokach , byłby to chyba moj ulubieniec nr 2 . Są cudowne, i pewnie świetnie wyglądają na nodze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu buty ^^
    i uroczy mają kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie, chociaż kolor średnio mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są i w cudnym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te buty i na pewno bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne buciki :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń