środa, 22 kwietnia 2015

KIABI Launch Event 10.04


9.04. miałam przyjemność uczestniczyć w evencie zorganizowanym przez markę KIABI, która już 23.04 otwiera swój pierwszy sklep w Polsce:) 

Wnętrza Pałacu Zamoyskich zostały udekorowane zgodnie z trendami charakteryzującymi nową kolekcję KIABI. Marka przygotowała dla gości wiele atrakcji, pokazów. Część kolekcji można było obejrzeć na miejscu - (zapraszam do obejrzenia zdjęć).
Wieczór upłynął w bardzo miłym towarzystwie i atmosferze:)










Ola, Angelika, ja oraz Gabrysia :)


9 komentarzy:

  1. Ale ja Wam zazdroszczę bycia na tym evencie :) już na kilku blogach widziałam z niego relację, dużo znajomych twarzy z blogosfery się pojawiło :) fjanie by było poznać się na kiedyś na żywo :)
    Super wyglądałaś kochana, mega stylowo, zresztą jak zawsze :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Było miło. :* A kolekcja zapowiada się ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że miło spędziłaś czas :)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ach żałujemy, że nie dałyśmy radę przyjechać :( ze zdjęć wnioskujemy, że było super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam twojego bloga <3
    zapraszam do mnie http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Był tort bezowy, więc musiało być fajnie :D <3

    OdpowiedzUsuń