czwartek, 23 kwietnia 2015

BOYFRIENDY,RAMONESKA + ADIDAS SUPERSTAR SUPERCOLOR




Cześć! Dziś prościutki, ale mój ulubiony zestaw - biała koszulka założona na "cage bra", do tego jeansy typu boyfriend ( w końcu znalazłam idealne!) i nowiutkie Supercolory :)

biker jacket / ramoneska STYLE MOI
white tee / biała koszulka
boyfriend ripped jeans / jeansy typu boyfriend SHEINSIDE
cage bra / biustonosz H&M
nails/ paznokcie ATELIER PAZNOCKIE MARZEŃ
watch / zegarek DANIEL WELLINGTON
shoes / buty ADIDAS SUPERSTAR SUPERCOLOR 'Bold blue'











nails/ paznokcie ATELIER PAZNOCKIE MARZEŃ




biker jacket / ramoneska STYLE MOI
white tee / biała koszulka
boyfriend ripped jeans / jeansy typu boyfriend SHEINSIDE
cage bra / biustonosz H&M
nails/ paznokcie ATELIER PAZNOCKIE MARZEŃ
watch / zegarek DANIEL WELLINGTON
shoes / buty ADIDAS SUPERSTAR SUPERCOLOR 'Bold blue'



29 komentarzy:

  1. świetny luźny look, buty genialne, przez ten kolor nie mogę oderwać od nich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spodnie - faktycznie idealne!!! :)
    i te buty <3
    Pozdrawiam
    MEG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, jak zawsze! Buty mnie urzekły :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm in love with those shoes!

    XO Imke // www.pastellics.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja perfekcyjna, bardzo przypadła mi do gustu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zachwycona ! boyfriendy, buty, koszulka - idealnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę wszystko oprócz butów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bardzo podoba mi się Twoja dzisiejsza stylizacja :-) Polowałam przez dłuższy czas na te buty, ale koniec końców mój wybór padł na Nike Air Force.
    Dziś na moim blogu stylizacja właśnie z tymi butami, zapraszam :-)
    http://blogwspodnicy.blogspot.com/2015/04/codzienna-stylizacja-z-butami-nike-air.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz ❤❤❤ cudowny zestaw !!! Buty masz genialne- mega soczysty i wyrazisty kolorek 💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz ❤❤❤ cudowny zestaw !!! Buty masz genialne- mega soczysty i wyrazisty kolorek 💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś mistrzynią tego typu stylówek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice look:)
    Świetne buty !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. całkowity luz!
    pasuje Ci taka nonszalancja ;)

    no i ta mnogość błękitnych akcentów - dają po oczach, dają ;)

    ale to jest bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham te buty !! Świetne jansy i ten zwykle tshirt również wzbudził mój zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjny look.
    bardzo mi się podoba takie połączenie.

    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny zestaw, ale najbardziej spodobaly mi sie Twoje paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ajććććć bucisze świetne- super kolor! absolutnie wyróżniają się na tle innych butów <3
    i portaski świetne- sama uwielbiam takie podarciuchy :)
    Ale moją uwagę chyba jednaj najbardziej przykuł.... biustonosz.... piękny! :) aż głupio mi o tym pisać hehe

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. co za kolor Superstarów! Ja choruję teraz na pomarańcz i fiolet :D

    OdpowiedzUsuń
  19. super stylizacja ! a buty wymiataja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podobają takie stylówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor dżinsów jest boski! Tak jak i butów :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja nieziemska, buty muszę mieć a paznokcie i włosy przepiękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja nieziemska, buty muszę mieć a paznokcie i włosy przepiękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw! Wszystko dopracowane w najmniejszym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń