niedziela, 16 listopada 2014

JESIENNO-ZIMOWE MUST HAVE z POLSKICH sklepów internetowych i SIECIÓWEK


Przynajmniej raz w miesiącu przygotowuję post, w którym prezentuję Wam nowości sklepów zagranicznych. Dzisiaj dla odmiany pokażę Wam moje must have'y z sieciówek i polskich sklepów internetowych - łatwiej dostępne ale równie atrakcyjne cenowo.

 Przyznam się, że unikam kupowania w sieciówkach po cenie wyjściowej, gdyż wiem, że zwykle jest sporo zawyżona. Staram się kupować głównie na wyprzedażach, używając kodów zniżkowych czy brać udział w promocjach ( np. darmowa wysyłka, 2 rzeczy w cenie jednej itd.).

H&M

Nie wiem czy wiecie, ale po zapisaniu się do Newslettera na hm.com otrzymuje się kod -25% na jedną wybraną, nieprzecenioną rzecz :).

   


1. spódnica z eco skóry - 39,99 zł ( po zniżce -25% za newsletter: ok.30 zł )
2. rurki z eco skóry - 99,99 zł ( cena ze zniżką : ok 75zł ) <- te spodnie były pierwsze na mojej liście must have, dostałam je na urodziny:)




3. szary długi kardigan - 79,99 zł ( po zniżce za newsletter : ok 60 zł )
4. kurtka z imitacji futra - 279 zł ( ze zniżką ok. 210 zł



answear.pl

Sklep internetowy skupiający wiele marek. Bardzo szybka wysyłka - moja siostra często tam zamawia i bardzo sobie chwali:).

Tu również można zdobyć zniżkę - po zapisaniu się do Newslettera otrzymujemy bon o wartości 50 zł ( przy zakupach za powyżej 200zł ). O zniżce dowiedziałam się z portalu Mojekupony.pl - polecam przeszukanie kategorii MODA!


1. rurki Levi's - 279 zł ( z rabatem : 229 zł )
2. zegarek Adidas Originals 269zł, po zniżce: 219 zł
3. klasyczne Converse można zdobyć już za 199 zł (po zapisaniu się do Newslettera) w beżowe czy białe warto zainwestować właśnie teraz, ponieważ na wiosnę rozmiary wyprzedają się jak świeże bułeczki!



ZARA
Jeśli chodzi o Zarę, muszę przyznać, że zazwyczaj bardzo wiele rzeczy wpada mi w oko :) Ceny w tej sieciówce są zróżnicowane - niektóre zwalają z nóg, ale można znaleźć coś ciekawego naprawdę tanio. Ja często zaglądam do działu SPECIAL PRICES , który ma bardzo przyzwoite ceny a artykuły są naprawdę dobrej jakości. Kupiłam już skórzane botki i szary sweter:


    
1. skórzane botki 169,90 - ZARA
2. szary sweter 29,90 -ZARA


   
3. szary płaszcz (43%wełna) 169,90 -  ZARA
4. sweter w kolorze camel 49,90 - ZARA


Schaffashoes

Jeden z moich ulubionych internetowych sklepów z obuwiem, na Schaffashoes kupiłam kilka par Conversów i wiele innych butów. I przyznam się, że do tej pory nie miałam pojęcia, że i tutaj obowiązuje zniżka. Po zapisaniu się do Newslettera otrzymujemy 40 zł zniżki przy zakupach za co najmniej 150zł  (kliknij: Odwiedź sklep).

 




 1. kalosze-sztyblety Tommy Hilfiger 399zł ( 359zł )
2. botki Vagabond 419zł ( 379zł)


ZALANDO

Na Zalando obowiązuje identyczny rabat - zapisanie się do Newlsttera daje nam 40zł zniżki na zakupy - polecam, już skorzystałam:) 
Z Zalando wpadły mi w oko:



 1. Michael Kors SELMA mini - 629zł ( z rabatem :589zł + darmowa wysyłka )
2. Michael Kors JET SET Top-zip - 859zł ( z rabatem : 819 zł + darmowa wysyłka )




Mogłabym wybrać o wiele więcej rzeczy, ale zostawiam Was z tymi dość uniwersalnymi wyborami. 

Pamiętajcie by przed zakupami w sklepie internetowym :
1. sprawdzić czy można zapisać się do Newslettera by otrzymać zniżkę - jak widać sklepy naprawdę często prowadzą taką politykę!
2. . możecie sprawdzić dostępne promocje na stronach z kodami rabatowymi np. tutaj ( jest ich bardzo wiele - zarówno polskich jak i zagranicznych )
3. lub po prostu wpisać w google np. "h&m rabat/zniżka" etc :)

13 komentarzy:

  1. oj ta spódnica z H&M mega, ja tez jak kupuje cos online szukam kodów kuponów itp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślalam, że Tobie się spodoba! mam nadzieję, że jest jeszcze gdzieś w Wawie:)

      Usuń
  2. Oooo mój typ spódnica skórzana i sweterek szary ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W H&M kupuję najczęściej, to zdecydowanie mój ulubiony sklep ; )) Świetne buty i zegarek z Adidasa! ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Great pieces selection...love it!

    http://www.fashionpumpkin.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza, asymetryczna spódniczka jest boska!!! <3
    i to za 30 zł ? Dawno ją kupowałaś w H&M? sama z chęcią bym sobie sprawiła takie cudo ! Proszę o info :)
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze zniżką z Newslettera wychodzi tylko 30 zł:) ja jeszcze jej nie kupiłam ale mam zamiar!:)

      Usuń
    2. Na tej stronie jest taka spódnica, ale czarna, brązowej nie ma :/

      Usuń
    3. brązowe na pewno są w sklepach w aktualnej kolekcji, widziałam tydzień temu tylko nie było mojego rozmiaru:)

      Usuń
  6. Ta spódnica z eko skóry jest świetna, chyba muszę przejść się do h&m ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the H&M pants. So amazing and trendy!

    ps: Come join my OASAP Coat Giveaway because the rules are so simple and the prize is great!!
    http://fashion-spike.blogspot.ro/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-international.html

    - if you want to follow each other, just let me know

    OdpowiedzUsuń