wtorek, 18 listopada 2014

FAUX FUR VEST, WHITE SWEATER & SKINNY JEANS


Jak zwykle post z "małym" poślizgiem, kolorowe liście i złota jesień powoli przechodzą do historii. 
Dzisiejszy zestaw nawiązuje trochę do stylu boho - ze względu na szerokie rękawy swetra i 'przepiórczą' kamizelkę:)










faux fur vest SHEINSIDE / white oversize sweater SH / skinny jeans NEW YORKER / leather jacket ZARA / leather mini bag BATYCKI / watch DANIEL WELLINGTON ( 15%OFF WITH CODE: 'aneta' till 30.11 ) / ankle boots with chain 





32 komentarze:

  1. boska torebka a futerko jeszcze lepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetnie ! :) Pozazdrościć stylu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie takie zestawienie kolorystyczne.
    Super futrzak <3

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Cudne te karbowane futerko :D Nie widziałam, jeszcze takiego!
    Kochana świetnie wyglądasz. Jak zawsze! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na konkurs promujący blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetka a ja mam pytanie z innej beczki, farbujesz sama w włosy czy fryzjer, jaki kolor jeśli sama i firma? :-) Buziaki! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama, teraz używam Garnier Color Naturals nr 9.13 :)
      przepraszam za późną odp:**!

      Usuń
  7. No u mnie już niestety te liście nie są tak piękne, kolorowe, tylko leżą zgniłe na ziemi :/
    Pierwsze zdjęcie jest mistrzowskie!! <3
    A kamizelka świetna, uwielbiam futrzaki :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie niestety teeż, zdjęcia sprzed paru tyg :(
      dziękuje <3

      Usuń
  8. fantastyczna jest ta Twoja kamizela!

    OdpowiedzUsuń
  9. widzialam taki sweter na bejeans.pl mega jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Vardzo fajny zestaw!!! Podoba mi się:)

    http://mlglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. idealny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie Anetka! Sweterek jest rewelacyjny ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your top!

    Mae from
    http://blackhairblackdress.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka cudowna kamizelka! jest prześliczna ^.^
    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz fantastycznie ! futrzak - przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny look

    poradnik modowy: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja, futrzak jest boski.
    Zapraszamy do Nas, K&E

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz!
    + Zauważyłam, że wystawiasz aukcje na allegro. Myślałaś może nad sprzedażą jakich sportowych butów np: tych czarnych roshe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zastanawiałam się, bo mam naprawdę sporo adidasów, a niektóre noszę dosłownie raz na rok :) odezwij się do mnie na maila jakie by Cię interesowały - anetka.m1@op.pl

      Usuń