wtorek, 16 września 2014

LONG BLACK COAT, ADIDAS ZX & PINK MINI BAG



Ten płaszcz oraz zielony z jednego z ostatnich postów ( TUTAJ ) to moje ulubione, a zarazem najczęściej ostatnio noszone, elementy garderoby. Właściwie istnieje 99% prawdopodobieństwo, że jutro/pojutrze/itd. spotkasz mnie w jednym bądź w drugim.
No chyba, że akurat jadę na rowerze ( grozi wkręceniem się w koła!). 
Do płaszcza założyłam moje ulubione buty, Adidasy z HOODBOYZ oraz małą różową torebkę z Mohito. 









long black coat AX PARIS / tee CROPP / shorts CHOIES / nails ATELIER PAZNOKCIE MARZEŃ / pink mini bag MOHITO / watch TIMEX / Adidas ZX 500 2.0 - HOODBOYZ



38 komentarzy:

  1. świetna stylizacja !!! różowy akcent w postaci torebki świetnie ożywia całość <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię. Fajnie jest mieć takie lekkie płaszcze, każdy zestaw wygląda z nimi oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :)Chcę je porządnie wyeksploatować zanim nadejdzie sroga jesień:)

      Usuń
  3. Świetny zestaw! Torebka z "Mohito" jest cudowna, widziałam już ją na innym blogu modowym- i nie mogę przeżyć tego, że nie ma takiej dostępnej w moim mieście, bo brałabym koniecznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna stylizacja, uwielbiam połączenie z pozoru eleganckiego płaszcza z adidasami :)
    poza tym jesteś piękna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty jak zawsze wyglądasz obłędnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauważyłam, że często nosisz te płaszczyki. Świetnie pasują do Twoich stylizacji!
    Cudne buty, zazdroszczę Ci ich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak to prawda, właściwie lubuję się w tym trendzie od ubiegłej zimy i długaśne płaszcze odstawiłam tylko w największe upały:)
      Dziękuję!

      Usuń
  7. podoba mi sie połączenie szortów i płaszczyka! A kolor torebki idealnie ożywia zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow!
    wygladasz świetnie :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super! nie dziwię się, że tak często go zakładasz, jest idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. <3 Uwielbiam białe koszulki z nadrukami. Pasują do wszystkiego.Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz jak prosto z wybiegu:*
    pięknie

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszcz jest rewelacyjny, nie dziwię się, że ciągle go nosisz, jakbym taki miała też bym tak robiła ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) niestety tu gdzie mieszkam nawet taki zwykły, dłuższy płaszcz wzbudza niepochlebne zainteresowanie szczególnie nastolatek... najlepiej byłoby chyba założyć parkę, vansy czy rosze runy by się wpasować w masowe trendy:)
      pozdrawiam również:)

      Usuń
  13. Fantastyczna stylizacja, wszystko jest w niej idealnie dobrane, od butów, aż po same paznokcie, które wyglądają rewelacyjnie. Płaszcz jest rzeczywiście cudowny, sama z chęcią bym go nosiła, tak samo jak spodenki. Uwielbiam takie poprzecierane, ze zwisającymi strzępami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny!
    prześliczny jest ten płaszczyk... oj, jak ja bym go z moim melonikiem widziała.... ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to byłoby świetne połączenie:)
      Ja aktualnie szukam nadal kapelusza ale po 1. niezbyt eleganckiego po 2. też z niezbyt dużym rondem, więc wszystko co jest w sieciówkach odpada...chcę taki by pasował do sportowych butów ( na ile to w ogóle możliwe :D).

      Usuń
  15. ten płaszczyk jest idealny!
    z chęcią bym Ci go ukradła. ;p
    świetnie się prezentuje na Tobie, własnie szukam podobnego.

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz bardzo fajny styl :) Wygodny i szykowny. Wszystko dobrane z gustem! <3 Zapraszam do mnie. To nowy blog, więc nie wiem co i jak się tu robi. Liczę na wsparcie i rady. Z góry dzięki :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne spodenki ;3
    Zapraszam do mnie --> http://lenettete.blogspot.com/
    Jeśli Cię zainteresuje jakiś post -> zostaw po sobie komentarz
    Jeśli spodoba Ci się blog -> Zaobserwuj i napisz mi to w komentarzu, z pewnością się odwdzięczę! ♡

    OdpowiedzUsuń