wtorek, 23 września 2014

BABY BLUE COAT, RIPPED JEANS & NIKE ROSHE RUN


Ten niebieski płaszczyk zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia. Kosztował jedyne 27$, obawiałam się jak będzie wyglądał w rzeczywistości - bardzo mile się zaskoczyłam. Taki sam kupicie TUTAJ .
Spodnie mają już około 3-4 lat, miałam je wyrzucić, ale ostatecznie postanowiłam dać im drugie życie i zrobić kilka dziur. Wyszło jak widać, ale ponieważ uwielbiam wszelkie porwane spodnie, noszę je z chęcią.














 baby blue coat LOVELYSHOES / tee H&M / ripped jeans H&M + DIY / leopard mini bag MANGO / nails PAZNOKCIE MARZEŃ / watch TIMEX / black sneakers NIKE ROSHE RUN



36 komentarzy:

  1. Calosc wyglada perfekcyjnie :) Prezentujesz swietny styl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie:) Piękny odcień płaszcza

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeansy i płaszcz genialne! Mam też roshe mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz jest piękny i ma wspaniały kolor. Ale butki mi tu kompletnie nie pasują :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Baby Blue, a płaszcz w tym kolorze wygląda idealnie ♥ I cudowne paznokcie :D
    http://MISGUIDEDFASHION.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. co za piękny płaszczyk!cudowny kolor

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wszystko ze sobą połączyłaś ;)
    Co do płaszczyka, faktycznie cudowny kolor...
    Pozdrawiam :)
    http://poprostumeg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny kolor płaszcza , całość wygląda świetnie , ale spodnie podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, tymbardziej, że uczę się dopiero "tuningować" spodnie, robić dziury :)

      Usuń
  9. ten płaszczyk jest śliczny

    ___________________
    a u mnie?
    MacDonald Chips w stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie piękne buty! <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle piękne paznokcie :)

    i przeeeeczadowa torebka! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale wyglądasz :) i te paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna stylówka, spodnie wyszly Ci ekstra!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne paznokcie..:) Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny płaszcz! bardzo fajna stylizacja :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszcz i buty są cudowne! Wiesz może, gdzie moge dostac te buty w tym kolorze? Bardzo mi sie spodobały! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie wiem, wydaje mi się, że są już niedostępne...ja swoje kupiłam w Footlockerze w Warszawie jakoś w grudniu poprzedniego roku:c

      Usuń
  18. kozacko wyglądasz! W mojej szafie również pojawił się niebieski płaszczyk i jestem w nim zakochana ^.^

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialnie wyglądają te dziury! Kiedyś też próbowałam zrobić coś podobnego, ale to była totalna porażka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie również zauroczył! Wyglądasz w nim ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne masz te pazurki <3 płaszczyk ma wspaniały kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. chociaż to całkiem nie mój kolor, to urzeka mnie - krojem!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham ten płaszcz! Cudowny jest!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pytanie, czy ten płaszcz jest z dobrego materiału? Widziałam taki na sheinside.com o wiele droższy i zastanawiam się czy chodzi o różnice w materiale, czy może o to, że sheinside za samą markę bierze tyle kasy ;) Z góry dziękuję za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem jakość jest naprawdę okej w stosunku do ceny, ja byłam mile zaskoczona bo kosztował wraz z przesyłką ok 120 zł . Myślę, że to jest identyczny płaszcz jak ten z Sheinside:)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie! Bo po co przepłacać jeśli oferują nam to samo :D

      Usuń